Cieľom zmeny dizajnu pobočiek je, podľa slov Petra Mažerika, riaditeľa komunikácie a stratégie značiek Tatra banka a Raiffeisen banka, podporiť brand promise inovátora a vytvoriť prémiový a nadčasový dizajn.
Charakteristika nového konceptu:
- minimalistický a nadčasový dizajn
- priestory pobočiek sú otvorené smerom ku klientovi a dispozične a funkčne prehľadné
- dizajn je konzervatívny, ale voľbou a kombináciou materiálov a farieb vytvára pocit elegancie, štýlovosti a útulnosti – čierna, drevo a doplnková biela
- výber interiéru ako i farebnosť Tatra banka riešila s architektonickými štúdiami 3070 a AT26
Aktuálne prechádza pobočková sieť Tatra banky optimalizáciou. Plánované otváranie nových pobočiek či rozširovanie existujúcich, jej zástupcovia vnímajú ako príležitosť na vytvorenie nového dizajnu pracovísk.
Prvú pobočku v novom dizajne Tatra banka otvorila na ploche 312 štvorcových metrov v nákupnom centre Centrál v Bratislave.
„Zaujímavosťou v pobočke je Brandwall pozostávajúci z 8 obrazoviek, ktorý graficky atraktívnou formou informuje klientov o našich inováciách. Taktiež za zmienku stojí inovácia, ktorá sa nachádza na pracovisku hlavnej pokladne a diskrétneho boxu – servisný pracovník rozhoduje, či bude sklo priehľadné alebo nepriehľadné (mliečne) jedným tlačidlom,“ približuje Peter Mažerik.