Jedna z najznámejších európskych súťaží kreatívnych reklám Golden Drum v slovinskej Ľubľane vyhlásila v piatok večer svojich víťazov. Nechýbali medzi nimi agentúry: Triad advertising a MUW Saatchi&Saachi.
Triad Advertising premenil tri shortlisty na dve ocenenia: získal Golden Drum v kategórii Media a Silver Drum v kategórii Mobile. Agentúra v obidvoch kategóriách bodovala s prácou 17. november (The Digital Iron Curtain) pre klienta O2. Na pódiu dvíha ocenenie Martin Woska - spolumajiteľ a Chief Creative&Strategy Director agentúry Triad.
Práca 17. november pripomína, že sloboda nie je samozrejmosť a prekročenie hraníc bolo kedysi trestným činom. Ak ste prekročili minulý rok 17. novembra hranice, dostali ste sms-ku, že takto slobodne odísť zo Slovenska nebolo kedysi vôbec možné. Súčasťou kampane bola aj web stránka, ktorá sa zobrazila, ak ste chceli browsovať na hociktorej zahraničnej stránke. Za rovnakú prácu Triad získal tento rok aj shortlist na najväčšom festivale kreatívnej reklamy vo francúzskom Cannes.
Na rovnakej súťaži premenila shortlist na striebro agentúra MUW Saatchi&Saatchi a získala tak v kategórii Radio Silver Drum. Bolo to za prácu Rádiobudíčky (Radio Wake-Ups) pre klienta Kooperativa poisťovňa. Agentúra vymyslela špeciálne zvukové spoty, ktoré po dohode s najpočúvanejším rádiom u nás - Rádiom Expres nasadili vždy po tej najpomalšej piesni.
Na súťaži Golden Grum získala dva shortlisty aj agentúra Effectivity za práce pre Ekotopfilm. Shortlisty získala v kategórii Integrated a Branded content and entertainment.