Mobilní operátori sa pred každými Vianocami predháňajú, kto z nich má bombastickejšiu ponuku. 4ka vo svojej najnovšej kampani tvrdí, že nič také nepotrebuje, pretože jej ponuka je výhodná po celý rok. Nasadila zatiaľ dva vianočné spoty, ktoré budú neskôr doplnené o ďalšie dva.
Volania a esemesky za 4 centy sú dlhodobá ponuka, ktorú si mnohí zo 450 000 zákazníkov 4ky už dávno obľúbili. Nekonečné dáta, ďalší z komunikovaných produktov, tiež nie sú žiadna novinka. Preto celý mediamix kampane (TV, outdoor, online) spája kľúčové posolstvo NIČ NOVÉ.
Dve postavy, Dietera a Jürgena, v jednom spote hrá René Štúr.
Kampaň pochádza z dielne agentúry MARK BBDO, ktorá pre 4ku tvorí už od leta.
Vizitka TV kampane - “NIČ NOVÉ”
Klient: Swan Mobile
Agentúra: MARK BBDO Bratislava
Creative Director: Vlado Slivka
Copywriter: Michal Roháček, Petra Vitázková, Ivan Fiedler
Art Director: Viktor Karvai, Marek Sivy
Réžia: Erik Reingraber
Kamera: Juraj Chlpík
Produkcia: Juraj Molnár
Account Manager: Kristína Halová
Staro-novú reklamu s nekonečným sponzorákom ste už určite postrehli. Ak nie, my sme o nej písali.