Škoda Auto Slovensko sa tento rok rozhodla vstúpiť do sveta vianočných reklám s kampaňou, ktorá je o spoločnom objavovaní naprieč generáciami. Vianočný spot vychádza z ústrednej filozofie značky – neustáleho objavovania, skúšania a otvorenosti k novým veciam. Zároveň hovorí o rodinných vzťahoch a vzájomnom pochopení.
Hlavnými hrdinami kampane sú Vianoce, automobily Škoda a príbeh dvoch generácií jednej rodiny. Televízny spot nás vracia do 90. rokov, kedy bolo nové auto v rodine veľká udalosť a porovnáva to so súčasnosťou. Aj dnes je nové auto veľká udalosť. Ak však ide o elektromobil, môže sa v rodine stretnúť aj s predsudkami. Nakoniec však všetko dobre dopadne.
Kampaň teda spracúva aj tému elektroskepticizmu a obavami z nových technológii, ktoré často odsudzujeme ešte pred tým, ako ich reálne vyskúšame. Preto chceme divákov podnietiť, aby v sebe prebudili to “zvedavé dieťa”, ktoré túži všetko si vyskúšať.
Peter Michalka, kreatívny riaditeľ WLB, dodáva: „Rodina je často krásnym obrazom celej spoločnosti. Nájde sa v nej aj nadšenec nových technológii, ale aj skeptik. To je úplne normálne. A my sme si povedali, že možno práve Vianoce sú ten čas, kedy je vhodné tieto bariéry prekonať a nájsť spoločnú reč. A to je hlavnou myšlienkou tejto kampane.”
„A nie je to len automobiloch. Týchto medzigeneračných sporov existuje veľké množstvo. Inšpirovať a učiť sa môžeme navzájom, niekedy stačí len trochu rešpektu, pochopenia a empatie a svet bude príjemnejším miestom pre život,” dopĺňa šéf marketingu Škoda Auto Slovensko Michal Pres.
Televízny spot a kinospot pobeží v 30 sekundovom formáte počas decembra podporený aj dlhším 40 sekundovým director‘s cutom v online priestore.
Vizitka kampane:
Klient: Škoda Auto Slovensko/Michal Pres, Katarína Blahútová
Agentúra: Wiktor Leo Burnett
Creative Director: Peter Michalka, Ladislav Macko
Strategy Director: Vladimír Lefík
Senior Art Director: Dominik Hasák
Copywriter Senior: Ladislav Macko, Peter Michalka
Account Director: Anh Doan
Account Manager: Milan Mirek
Produkcia: Silencio
Producer: Karel Honza
Director: Adam Vopička
DOP: Tomáš Stráčný

