Nový spot od HORNBACHu rozhodne rieši stereotypy o bežných ženských rolách a klišé. Jadrom inscenácie novej kampane je žena, ktorá všetkou silou búra kladivom stenu vo svojom byte. Touto cestou skôr rozbíja stereotypy a tradičné predstavy o ženách, predstavovaných radom skulptúr, z nich niektoré v nadživotnej veľkosti. Ani jedno však nie je úplne jednoduché, a tak potom znie aj slogan kampane: ,,Nikdy sme nehovorili, že to bude jednoduché!“
Televízny spot sa dištancuje od typických spotov o ženách, a pritom sa jednoznačne vyjadruje k oblasti, ktorá je vnímaná ako doména mužov – ťažké fyzické práce sprevádzajú kutilské činnosti, a tiež pot, prach a vyčerpanie.
Tento film predstavuje prvú prácu brazílskeho, cenou Cannes Grand Prix vyznamenaného, režijného dua Jones+Tino pre nemecký trh. Vedenie produkcie prevzala spoločnosť STINK.