Hornbach prichádza s novou kampaňou s názvom „Hornbach možnosti“. Celkovo ide o 6 spotov. „Lokácia spotov je jasná - je to projektový market Hornbach. Objavuje sa ale na scéne ikonicky a tajomne. Je hlavným miestom diania, ale zároveň aj kulisou pre digitálne služby. Logicky na seba nadväzujúce reťazce v spotoch zreteľne ukazujú vzájomné prepojenie Hornbach služieb v komplexnej podpore vedúcej k úspešnej realizácii projektu. Spoty zároveň upozorňujú na vzájomnú súhru služieb poskytovaných on-line i off-line,“ približuje David Kolař, marketingový riaditeľ spoločnosti pre Slovenskú republiku a Česko.A preto je na konci každého z filmov kladená otázka „Čím by bol tvoj projekt bez možností, ktoré ponúka HORNBACH?“ Nikam by to neviedlo. Ako je ukázané, poskytované služby a prepojenia on-line a off-line prostredia, kutilom uľahčia plánovanú aj samotnú realizáciu projektu.„Hornbach chápeme ako chrám kutilstva. A všetky možnosti, ktoré kutilom ponúka, sme preto aj zinscenovali. Ako v divadle. Ako plagát. Ale so zdravou porciou šialenstva, ktorá je pre Hornbach typická,“ uvádza Hugo Heffels, zodpovedný kreatívny vedúci agentúry Heimat.
Na Slovensku kampaň prebieha v rádiách, printoch, outdoore a online.
Vizitka kampane:
Názov kampane: „Hornbach možnosti“
Hlavný ciel: Bolo by vôbec možné dokončiť projekt, keby si nemal toľko možností?
Agentúra: HEIMAT, Berlín
Produkcia: Kanu Film Berlín
Réžia: André Maat
DOP: Peter Matjasko
Art Department: Fabienne Muller a Gunnar Zimmer