Snickers pokračuje so svojím dlhodobým mottom: „Keď si hladný, nie si to ty“. Tentokrát to však posunul na najvyšší možný level spomedzi doposiaľ odprezentovaných kampaní.
Americký TV kanál DAVE sa zmenil v čase 15:28 ( čas, kedy podľa Snickersu dostávaš chuť na sladké) na nudný kanál RUPERT. Teenagerský kanál plný zábavy, športu a mladistvých programov sa zmenil na nezáživný, ktorý vysielal šampionáty v šachu, alebo prehliadku múzea.
Keď nastal čas „premeny“ vysielacieho programu, zmenili sa aj témy uverejňované na sociálnych sieťach a samozrejme aj recepčná v televízii DAVE. Zo všetkých možných strán sa fanúšikom namiesto klasického zábavného DAVA prihováral otrasný RUPERT.
Po tom, ako skončilo toto bláznovstvo, zobrazila sa farebná obrazovka, na ktorej bola tyčinka Snickers a slogan „Keď si hladný, nie si to ty.“ Hneď po tom nasledoval list s ospravedlnením cielený na divákov TV DAVE. Snickers sľúbil, že sa to viac nebude opakovať a dá si záležať na tom, aby DAVE zostal DAVE-om.
Kampaň zastrešovala kreatívna agentúra AMV BBDO.