Samsung si už dlhšiu dobu stavia imidž na tom, že zosmiešňuje alebo porovnáva svoje novinky s produktami od Apple. Nový spot „Growing Up“ na tom nie je inak.
Hviezdou minútového videa je dlhoročný fanúšik Apple, ktorý si už roky kupuje smartphony od Apple. Spot začína v roku 2007, kedy si Erik kupuje svoj prvý iPhone. V roku 2010 s jeho novým typom prichádza problém. V roku 2013 sa objaví so Samsungom priateľka Lauren a Galaxy Note 3 v scéne zahanbí iPhone 5.
Neskôr, dievčinin Samsung „prežije“ kúpanie v jazere, zatiaľ čo Erikov iPhone sa musí vykúpať s ryžou. Ďalej ukážu záber, ako si Lauren nabíja mobil od Samsungu bezdrôtovo, ale iPhone potrebuje veľké množstvo káblov, čo je pri pohľade na rozdiel komické.
Spoločnosť Samsung nás samozrejme ušetrila scény, kde iPhone 7 Plus funguje bezproblémovo, pričom Samsung Galaxy Note 7 exploduje.
Kampaň je z dielne agentúry Wieden + Kennedy Portland.