Značka John Lewis sa za posledné roky stala najžiadanejším zadávateľom reklamy. Špeciálne na Vianoce je tento hype ešte intenzívnejší. V dôsledku toho sme za posledný týždeň mohli sledovať upútavky, spoilery a nekonečné diskusie o tom, s akou reklamou Lewis príde tento rok.
„Moz the Monster“ vianočná reklama je tu. Jej zavedený a dlho fungujúci vzorec: zvieratá, deti a hračky neporušila. Tento rok pridala ešte aj roztomilú príšeru, ktorá spríjemňuje noci malého chlapčeka. Volá sa Moz a svojou prítomnosťou spríjemňuje nočné chvíle Joemu.
Hraním si dvojica kráti čakanie na Vianoce, čo sa začína na chlapcovi odzrkadľovať počas dňa. Moz po jeho odchode nechá pod stromčekom darček v podobe svietiacej nočnej lampy, ktorá má Joemu pomáhať k spokojnému spánku.
V minuloročnej reklame, ktorú pripravil, rozpráva príbeh dievčatka, ktoré si na Vianoce želalo trampolínu. Na prekvapenie všetkých z nej má väčšiu radosť lesná zver... Pretože John Lewis má výrobky, ktoré potešia každého.
Vizitka kampane:
Client: John Lewis
Director: Michel Gondry
Agency: adam&eveDDB
Production Company: Partizan