V centre príbehu stojí vzťah otca a dcéry. Symbolicky vystihuje hlavné posolstvo kampane: „Najlepší svet je ten, ktorý vytvárame spolu.“
Ako zdôrazňuje Karolina Sytnyk, brand marketing manažérka spoločnosti Allegro: „Tento rok v kampani spájame kreativitu s technologickým duchom Allegra. Kreslené postavy vytvorené hlavnou hrdinkou ožili na obrazovke vďaka využitiu umelej inteligencie. Naším cieľom však bolo, aby AI podporovala – nie nahrádzala – ľudskú tvorivosť. Pre potreby spotu sme vytvorili desiatky originálnych návrhov postavičiek, ktoré reprezentujú bohatstvo detskej fantázie a emócií, a práve tie sa stali základom animácie.“Vianočná kampaň bude nasadená v televízii, na digitálnych kanáloch, sociálnych sieťach a platformách Allegro na Slovensku, v Českej republike a Poľsku. Kreatívny koncept, scenár a komunikačnú stratégiu pripravila agentúra DDB Warszawa. Produkciu spotu zabezpečila spoločnosť MOON Films, réžiu viedol Sune Sorensen.
Postprodukciu realizovalo štúdio Platige Image a zvukový dizajn vytvorilo Juice Studio. Plná verzia reklamy je dostupná na YouTube kanáli Allegra, zatiaľ čo 60-sekundová verzia bude vysielaná v televízii. Za mediálne plánovanie a nákup zodpovedá Starcom a interný tím Allegra.

