Lidl na svojej web stránke uvádza príchod Vianoc viacerými otázkami: „Viete nám povedať, kedy sa Vianoce stali takými umelými? Takými nadutými, naoko dokonalými, falošnými? Takými nesmierne nudnými? A prečo sa všetci tvárime, že to tak má byť?"
Lidl vníma Vianoce ako úplne iné. Také, ako každý rok. Skutočné, zmätené, hlučné, nedokonalé, veselé ... proste normálne.
A v tomto duchu sa nesie aj TV spot. Pozrite si ho.
Aktualizácia: Stratégie oslovili Lidl s otázkou, prečo sa rozhodol predstaviť Vianoce takto netradične.
„Neexistuje eden všeobecne platný model perfektných Vianoc, skvelé sú pre každého niečim iným a drobné ´pohromy´ k sviatkom prirodzene patria. Vianoce majú byť predovšetkým o rodine a priateľoch, o zážitkoch a pohode. Nenechajme si ich preto pokaziť stresom a snahou o dokonalosť,“ komentuje Tomáš Bezák, Vedúci úseku komunikácie Lidl SR.