StoryEditor

Lidl ukazuje Vianoce také, aké naozaj sú. Zmätené, hlučné, nedokonalé

13.11.2017, 07:40
Autor:
rmrm
Pozrite si štart Vianoc obchodného reťazca s názvom Neobyčajne obyčajné Vianoce.

Lidl na svojej web stránke uvádza príchod Vianoc viacerými otázkami: „Viete nám povedať, kedy sa Vianoce stali takými umelými? Takými nadutými, naoko dokonalými, falošnými? Takými nesmierne nudnými? A prečo sa všetci tvárime, že to tak má byť?"

Lidl vníma Vianoce ako úplne iné. Také, ako každý rok. Skutočné, zmätené, hlučné, nedokonalé, veselé ... proste normálne.

A v tomto duchu sa nesie aj TV spot. Pozrite si ho.

Aktualizácia: Stratégie oslovili Lidl s otázkou, prečo sa rozhodol predstaviť Vianoce takto netradične.

„Neexistuje eden všeobecne platný model perfektných Vianoc, skvelé sú pre každého niečim iným a drobné ´pohromy´ k sviatkom prirodzene patria. Vianoce majú byť predovšetkým o rodine a priateľoch, o zážitkoch a pohode. Nenechajme si ich preto pokaziť stresom a snahou o dokonalosť,“ komentuje Tomáš Bezák, Vedúci úseku komunikácie Lidl SR.
 

01 - Modified: 2025-11-27 21:10:54 - Feat.: - Title: Experti hodnotia AI vianočný spot Rohlik.cz: Je zlý, chýba mu emócia a ukazuje, prečo sú dobrí kreatívci dôležití 02 - Modified: 2025-11-13 08:09:12 - Feat.: - Title: Spoznať kvalitu skla RONA v Lidli sa oplatí. Odkazuje Peter Sklár v novej kampani 03 - Modified: 2025-11-04 13:34:02 - Feat.: - Title: Legendárna vianočná kampaň Coca-Cola ožíva vďaka umelej inteligencii 04 - Modified: 2025-10-22 11:03:52 - Feat.: - Title: Vianočná kampaň Orange ukazuje sviatky cez netradičného hrdinu 05 - Modified: 2023-11-06 16:25:46 - Feat.: - Title: Prvá medzinárodná vianočná kampaň Lidla s medvedíkom čistotným v hlavnej úlohe
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
02. december 2025 09:07