Ako vnímate vašu nomináciu na ocenenie Marketér roka, ktoré po prvýkrát tento rok vyhlásilo združenie Ľudia z marketingu?
Komu inému by ste dopriali ocenenie Marketér roka za rok 2017?
Čo sa vám v tomto roku podarilo v oblasti marketingu dosiahnuť, na čo ste vy osobne najviac hrdá?
Tento rok bol v mnohých ohľadoch pre mňa dobrým rokom. Práca pre firmu, ktorá má stále energiu sa zlepšovať a chuť byť úspešná a zodpovedná k svojmu okoliu, je pre mňa zdrojom hrdosti a tiež dobrý team ľudí okolo mňa nielen v marketingu, ale naprieč spoločnosťou. Hrdá sa som na všetku našu komunikáciu v oblasti produktov a výsledky, ktoré dosahuje, a zároveň aj na veľa vecí v brandovej komunikácii. Zmenu grafického štýlu i partnerstvá s Dobrým Anjelom, kde sme oslávili 10 rokov, alebo s Grape festivalom či Bielou nocou, alebo aj novú veľkú spoluprácu, ktorú nastavujeme s Novou Cvernovkou.
Akú dobrú radu alebo odporúčanie by ste dali kolegom z marketingu, ktorí pracujú na strane zadávateľov?
Aby mali stále čas čítať, sledovať filmy, stretávať sa s priateľmi, chodiť na výstavy a cestovať. Jednoducho čerpať inšpiráciu všade okolo, pretože marketing je disciplína, ktorá vyžaduje kreativitu a tá musí jednoducho dostať najesť, lebo inak ľahko môžete skĺznuť do rutiny a čerpať iba z podstaty a skúseností. Nemať strach a predsudky.
Kde a ako čerpáte inšpiráciu pre svoju prácu marketéra?
Kde sa dá a neustále a rada.
BIO
Martina Hrivnáková zastávala niekoľko kľúčových riadiacich pozícií. V 90-tych rokoch pôsobila viac ako 10 rokov v top manažmente pražskej reklamnej agentúry MARK BBDO, neskôr tri roky viedla odbor korporátnej a marketingovej komunikácie VÚB banky a od roku 2007 do marca 2011 bola výkonnou riaditeľkou pre komunikáciu v Telefónica O2 Slovensko. Krátko pôsobila aj ako riaditeľka Centra marketingu TV Markíza, odkiaľ zamierila opäť do bankovníctva a šéfovala marketingu v Sberbank. Do VÚB sa vrátila v auguste 2014.
Dôvody nominácie
Na ocenenie Marketér roka, ktoré vyhlásilo združenie Ľudia z marketingu, je nominovaná za posun značky VÚB k modernosti a relevantnosti. Pod jej vedením banka dokázala úspešne zmeniť spotrebiteľsky mimoriadne obľúbený komunikačný koncept „Lepičov“ za nový, v hlavnej úlohe s Petrou Polnišovou. S polovičným mediálnym rozpočtom sa vďaka tomu podarilo VÚB predbehnúť najväčšieho spendera v spontánnej znalosti o viac ako 50%.
Pripravil: Marek Kopča, Ľudia z marketingu, o.z.