Článok o tohto týždňových reklamách sa nemôže začať inou reklamou ako tou od Lewis. Vianoce v reklame sa oficiálne začali. Hovoríme tak vtedy, keď John Lewis predstaví tú svoju, dlho očakávanú. Popularita jeho reklám každým rokom rastie a nie je sa čomu čudovať. Tento rok na post hlavnej postavy obsadil príšerku s menom Moz. Tá spríjemňuje noci malému chlapcovi Joemu. Spot „Moz the Monster“ ukazuje, ako spolu príšerka a chlapec trávia noci a skracujú si tak čakanie na vianočný deň.
Ak vám článok unikol, nemusíte hľadať a môžete si ho prečítať hneď:
Austrálsky obchodný reťazec David Jones má v hlavnej úlohe reklamy perník. Presne taký, aký si predstavíme, keď si pomyslíme na rozprávku Shrek. Hrdina sa vydá na cestu po svete, kde nakúpi celej rodine krásne darčeky. Jeho cesta domov, ako to už býva, nie je jednoduchá. Ale, samozrejme, všetko dobre dopadne a perník strávi vianočné sviatky so svojimi blízkymi.
Nič nedokáže spojiť ľudí počas Vianoc tak, ako vianočný film. Toto posolstvo komunikuje v reklame spoločnosť Sky cinema. Jednoduchá reklama s pekným nostalgickým príbehom poukazuje na vzťah matky a dcéry počas prežívania vianočných sviatkov.
O nezvyčajnej reklame dlhej 18 minút sme písali včera. Španielska vianočná lotéria tohtoročný spot predĺžila na dĺžku jednej časti seriálu. V mini príbehu vystupuje záhadná slečna a mladík, ktorý si k sebe postupom času nájdu cestu, aj keď ich komunikácia je nezvyčajná, pretože dievčina nerozpráva.
A na koniec sa nedá nespomenúť krok vedľa, ktorý spravilo TESCO. Vo vianočnej reklame ukázalo moslimskú rodinu. Odkedy toto vierovyznanie oslavuje kresťanské sviatky? Pýta sa celý internet.
Už dlhší čas vám exkluzívne prinášame spoty vianočných reklám v predstihu, uplynulý týždeň to boli reklamy od Kauflandu, Lidlu a Tesca.
Takto pred týždňom sme tiež písali o vianočných, ale aj nevianočných reklamách.