Vianočná kampaň Pepsi nadväzuje na letnú porovnávaciu kampaň kolových nápojov, ktorú aplikovala na elfov, ako hlavných symbolov vianočnej atmosféry tohtoročnej kampane značky Pepsi.
Vianočná kampaň značky Pepsi odštartovala aktiváciou Ulov Elfa. Od novembra môžu ľudia vo vybraných slovenských mestách stretnúť a vyfotiť sa s niektorým zo štyridsiatich vianočných elfov. Kto fotografiu nazdieľa na svojom facebookovom alebo instagramovom profile, sa automaticky zapojí do súťaže o fotoaparát.
Televízny spot bude vysielaný na TV JOJ od konca novembra.
„Vianoce sú obdobím, kedy si nájdeme čas na svojich blízkych a spoločne chvíle si naplno vychutnávame. Počas takýchto výnimočných chvíľ si radi doprajeme i kvalitné nápoje, medzi ktoré Pepsi určite patrí, a preto chceme našou kampaňou priniesť Vianoce s ešte lepšou chuťou,“ hovorí Michal Šlechta, brand manažér značky Pepsi na SR a ČR.
Vizitka kampane:
Timing: 11/2017 – 12/2017
Mediálne nasadenie: TV, online, event, instore
Reklamná agentúra: Mark BBDO
Digitálna agentúra: Etnetera Motion
Produkčná agentúra: Rituál