StoryEditor

Slováci porovnali chuť Pepsi a Coca-Coly. Tu sú prvé výsledky

28.07.2016, 12:17
Autor:
rmrm
Pepsi má za sebou prvý porovnávací test s Coca-Colou, v rámci letnej kampane Súboj chutí.

Spoločnosť PepsiCo prednedávnom pristúpila k zmene vo výrobe kľúčového nápoja Pepsi. Práve novú chuť nápoja s cukrom predstavuje PepsiCo aj v letnej kontaktnej kampani Súboj chuti.

Podstata kampane spočíva v tom, že ľudia na Slovensku porovnávajú chute dvoch kolových nápojov a vyberajú svojho favorita. Na Slovensku road show prebieha celkom v 23 lokalitách. Testovať je možné aj doma, prostredníctvom špeciálnych balíčkov.

Prvá zastávka roadshow sa konala už 1. a 2. júla v Nestville Parku v Starej Ľubovni, kde Pepsi ako nápoj s lepšou chuťou, označilo 57% respondentov.

Doteraz sa do porovnania chutí zapojilo niekoľko tisíc Slovákov. Na stránke sa uvádza viac ako 1200 zatiaľ spracovaných preferencií, ako z doteraz realizovaných road show, tak z domácich testovaní.

Z priebežných výsledkov vyplýva aj niekoľko zaujímavostí v preferenciách Pepsi:

Bratislavský kraj – 61 % ľudí preferuje Pepsi

Nitriansky kraj – 58 %

Žilinský kraj – 60 %

Košický – 54 %

Prešovský – 58 %

59 % mužov dáva prednosť Pepsi

57 % žien dáva prednosť Pepsi

60 % ľudí s čiernymi vlasmi dáva prednosť Pepsi

49 % ľudí s ryšavými vlasmi dáva prednosť Pepsi

57 % ľudí s plešinou dáva prednosť Pepsi

67 % dredáčov dáva prednosť Pepsi

61 % hipsterov dáva prednosť Pepsi

68 % kravaťákov dáva prednosť Pepsi

55 % ľudí s tetovaním dáva prednosť Pepsi

53 % bradáčov dáva prednosť Pepsi

Pepsi

„Teší nás, že ľudia o projekt  Súboj chuti prejavujú záujem. Stretávame sa s množstvom pozitívnych reakcií, či už priamo na stanoviskách roadshow, alebo aj prostredníctvom sociálnych sietí. Príjemne nás tiež prekvapil záujem o testovacie balíčky, vďaka ktorým sa testovanie prenieslo aj do našich domácností,“ uviedol manažér značky Pepsi v SR Michal Šlechta.

Finálne výsledky za Slovensko zverejníme po ukončení road show.

Pepsi

01 - Modified: 2021-10-18 13:19:55 - Feat.: - Title: Na fenomén Squid Game naskočili už aj známe značky. Svoje logá pridávajú medzi symboly seriálu 02 - Modified: 2020-03-11 11:41:51 - Feat.: - Title: Pepsi kupuje výrobcu energetických nápojov Rockstar 03 - Modified: 2019-12-17 08:01:55 - Feat.: - Title: Pepsi spustila vianočnú elfskú kampaň 04 - Modified: 2018-06-01 11:05:44 - Feat.: - Title: Pepsi štartuje kampaň pre všetky generácie 05 - Modified: 2017-12-20 17:50:33 - Feat.: - Title: Ronaldo na fotke pre Nike v mikine Adidas, Tesco Vianoce s moslimami a ďalšie nepodarky v reklamách
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. november 2024 18:33