Spoločnosť PepsiCo prednedávnom pristúpila k zmene vo výrobe kľúčového nápoja Pepsi. Práve novú chuť nápoja s cukrom predstavuje PepsiCo aj v letnej kontaktnej kampani Súboj chuti.
Podstata kampane spočíva v tom, že ľudia na Slovensku porovnávajú chute dvoch kolových nápojov a vyberajú svojho favorita. Na Slovensku road show prebieha celkom v 23 lokalitách. Testovať je možné aj doma, prostredníctvom špeciálnych balíčkov.
Prvá zastávka roadshow sa konala už 1. a 2. júla v Nestville Parku v Starej Ľubovni, kde Pepsi ako nápoj s lepšou chuťou, označilo 57% respondentov.
Doteraz sa do porovnania chutí zapojilo niekoľko tisíc Slovákov. Na stránke sa uvádza viac ako 1200 zatiaľ spracovaných preferencií, ako z doteraz realizovaných road show, tak z domácich testovaní.
Z priebežných výsledkov vyplýva aj niekoľko zaujímavostí v preferenciách Pepsi:
Bratislavský kraj – 61 % ľudí preferuje Pepsi
Nitriansky kraj – 58 %
Žilinský kraj – 60 %
Košický – 54 %
Prešovský – 58 %
59 % mužov dáva prednosť Pepsi
57 % žien dáva prednosť Pepsi
60 % ľudí s čiernymi vlasmi dáva prednosť Pepsi
49 % ľudí s ryšavými vlasmi dáva prednosť Pepsi
57 % ľudí s plešinou dáva prednosť Pepsi
67 % dredáčov dáva prednosť Pepsi
61 % hipsterov dáva prednosť Pepsi
68 % kravaťákov dáva prednosť Pepsi
55 % ľudí s tetovaním dáva prednosť Pepsi
53 % bradáčov dáva prednosť Pepsi
„Teší nás, že ľudia o projekt Súboj chuti prejavujú záujem. Stretávame sa s množstvom pozitívnych reakcií, či už priamo na stanoviskách roadshow, alebo aj prostredníctvom sociálnych sietí. Príjemne nás tiež prekvapil záujem o testovacie balíčky, vďaka ktorým sa testovanie prenieslo aj do našich domácností,“ uviedol manažér značky Pepsi v SR Michal Šlechta.
Finálne výsledky za Slovensko zverejníme po ukončení road show.