Po skúšobnej raketke Facebook testuje znovu. Tentokrát vylepšenie pre firmy, ktoré oslovia hromadnou správou cez Messenger veľké množstvo používateľov.
Messenger Broadcast umožní spoločnostiam vytvoriť uvítaciu správu s textom či obrázkom. Celé to bude fungovať na princípe bota. Odosielaný obsah príjme používateľ bez toho, aby sa niečo správou firmy opýtal, stačí, že v minulosti inicioval konverzáciu.
Odhaduje sa , že nástroj na oslovenie používateľov bude zadarmo. Facebook síce testovanie potvrdil, ale ďalšie detaily neuviedol. Zatiaľ teda nie je jasné, či bude v budúcnosti možné zaplatením zvýšiť dohas na publikum, ktoré chce spoločnosť osloviť. Test prebieha interne, uvidíme, či bude mať taký potencionál, aby začal fungovať aj verejne.
Na testovanie novinky Messenger Broadcast upozornil riaditeľ pre sociálne médiá z The Next Web Matt Navarra na sieti Twitter.