Hlavným cieľom spoločnosti Fumbi je uľahčovať širokej verejnosti prístup ku kryptomenám. Práve preto je hlavným hrdinom televízneho spotu človek, ktorý sa veľmi chcel stať odborníkom na kryptomeny. Nakoniec však zistil, že sa to dá spraviť aj jednoduchšie, a to prostredníctvom Fumbi.
Kampaň kreatívne zastrešila agentúra Slovak & Friends a produkčne sa o ňu postarala spoločnosť Framehouse pod vedením režiséra Mira Talla. Nakrúcania spotu sa zúčastnil aj známy slovenský influencer, fotografom bol Viktor Cicko.
„Fumbi ľuďom približuje kryptomeny a prináša im možnosť využívať ich potenciál jednoducho a priamo. To sme chceli ukázať v kampani," vyjadril sa Boris Haško, Chief Marketing Officer spoločnosti Fumbi.
„Potešilo nás, že sme prvá krypto-investičná spoločnosť na trhu, ktorá nasadila reklamu v televízii, verím, že nás budú ľudia aj vďaka tomu vnímať ako spoločnosť, ktorá prináša reálne produkty a benefity naozaj širokej verejnosti. Budeme radi, keď raz priblížime kryptomeny každému na Slovensku,“ dodáva.
Spoločnosť Fumbi vznikla v roku 2018 ako startup. Momentálne má viac ako 70-tisíc používateľov a zo Slovenska sa rozšírila aj na český a poľský trh. Kryptomeny vo Fumbi sú inštitucionálne zabezpečené cez platformu LedgerVault a pravidelne auditované cez spoločnosť SGS Slovensko. Cieľom firmy je prinášať investičné riešenie pre všetkých, ktorí uvažujú nad investovaním do kryptomien.