StoryEditor

OOH: Táto práca bude baviť nielen porotu, ale aj turistov

03.08.2023, 09:58

Hovorí o reklame, ktorú pre Zlatý Bažant urobila agentúra THIS IS LOCCO, Matúš Kvas. 

V kategórii Out of home sme našli jedného z víťazov júlového Hodnotenia Stratégií. Turistická značka Zlatý Bažant má podľa našej poroty skvelý insight aj exekúciu. 

Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 86% na dočítanie.
01 - Modified: 2023-08-03 07:43:14 - Feat.: 0 - Title: Audio reklama: Vyhralo ticho a Čas na seba 02 - Modified: 2023-08-03 10:36:49 - Feat.: 0 - Title: Craft: Zabodovala QR knižnica pre Telekom. Mal som zimomriavky, hovorí porotca 03 - Modified: 2023-08-03 07:32:56 - Feat.: 0 - Title: Online: MUW mali dobrý nápad a pripravili zaujímavé riešenie
01 - Modified: 2025-12-17 13:12:46 - Feat.: - Title: Všetky deti si zaslúžia písať Ježiškovi z domova, odkazuje Nadácia Kooperativa 02 - Modified: 2025-12-11 08:20:36 - Feat.: - Title: Výborný výkon THIS IS LOCCO na EFFIE EUROPE. Z prestížnej súťaže efektivity berú zlato a dva bronzy 03 - Modified: 2025-11-19 08:00:00 - Feat.: - Title: Ivan Peller: Výhodou OOH je stabilita reklamy 04 - Modified: 2025-11-10 13:13:58 - Feat.: - Title: Nová adventná kampaň: Niektoré tašky z Kauflandu nesú ťažký nákup, iné ťažký príbeh 05 - Modified: 2025-11-06 15:08:36 - Feat.: - Title: O2 vstupuje do novej éry. Spúšťa spoluprácu s kreatívnou agentúrou This is Locco
menuLevel = 2, menuRoute = news/hodnotenia, menuAlias = hodnotenia, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. december 2025 13:19