Turistická značka Heineken Slovensko
StoryEditorOOH: Táto práca bude baviť nielen porotu, ale aj turistov
Hovorí o reklame, ktorú pre Zlatý Bažant urobila agentúra THIS IS LOCCO, Matúš Kvas.
V kategórii Out of home sme našli jedného z víťazov júlového Hodnotenia Stratégií. Turistická značka Zlatý Bažant má podľa našej poroty skvelý insight aj exekúciu.
Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 86% na dočítanie.
01 - Modified: 2023-08-03 07:43:14 - Feat.: 0 - Title: Audio reklama: Vyhralo ticho a Čas na seba
02 - Modified: 2023-08-03 10:36:49 - Feat.: 0 - Title: Craft: Zabodovala QR knižnica pre Telekom. Mal som zimomriavky, hovorí porotca
03 - Modified: 2023-08-03 07:32:56 - Feat.: 0 - Title: Online: MUW mali dobrý nápad a pripravili zaujímavé riešenie
01 - Modified: 2025-11-19 08:00:00 - Feat.: - Title: Ivan Peller: Výhodou OOH je stabilita reklamy
02 - Modified: 2025-11-10 13:13:58 - Feat.: - Title: Nová adventná kampaň: Niektoré tašky z Kauflandu nesú ťažký nákup, iné ťažký príbeh
03 - Modified: 2025-11-06 15:08:36 - Feat.: - Title: O2 vstupuje do novej éry. Spúšťa spoluprácu s kreatívnou agentúrou This is Locco
04 - Modified: 2025-10-17 07:05:29 - Feat.: - Title: Experimentovanie a úlety prinášajú na sociálnych sieťach skvelé výsledky. Lepšie ako opatrná klasika
05 - Modified: 2025-10-13 04:00:00 - Feat.: - Title: Čo je kľúčové pre accounta? Práca s technológiami, komunikácia, asertivita a schopnosť nezblázniť sa