StoryEditor

Zlatý Bažant '73 plánuje otvoriť vlastné značkové puby

20.10.2021, 18:20
Aj keď je všetko zatiaľ v štádiu príprav, pozrite si exkluzívne prvé vizualizácie.

Čo motivovalo spoločnosť Heineken Slovensko otvoriť vlastné konceptové prevádzky značky Zlatý Bažant '73, približuje Radoslava Stratená, senior brand manažérka Zlatý Bažant: „Je to náročnosť spotrebiteľov na svoj komfort. Na to, aby si konzument objednal druhé pivo, to prvé musí byť perfektné vo všetkých ohľadoch – perfektne načapované a servírované. A zároveň sa to celé musí odohrať v prostredí, v ktorom sa konzument bude cítiť dobre, bude sa mu páčiť a bude preňho inšpiratívne. Práve tieto koncepty majú priniesť súhru vnímania značky priamo na mieste konzumácie.“ Heineken Slovensko

A ako dodáva, značka Zlatý Bažant '73 je odlišná od značiek, ktoré v Horeca segmente bežne stretávame, a predovšetkým, je nová v Horeca segmente: „Až doposiaľ fungovala pod hlavičkou Zlatého Bažanta, takže rozhodnutie, že sedem trojka bude mať svoje samostatné, nezávislé Horeca prevádzky – referenčné aj konceptové, bolo pre nás dosť zásadné.“

Heineken Slovensko dlhodobo spolupracuje s architektami a dizajnérmi, ktorí majú skúsenosť z gastro segmentu. „Vývoj prebieha niekoľko týždňov, niekedy až mesiacov, počas ktorých úzko spolupracujeme s architektmi, dizajnérmi značky a, samozrejme, v kruhu kľúčových stakeholderov z interného tímu. Pre architektov je dôležité, aby sa im v úvode projektu dostala značka pod kožu, aby pochopili všetky nuansy – obsahové aj vizuálne, ktoré značka v sebe má,“ dodáva Radoslava Stratená.

Heineken Slovensko

Architekti následne prišli s návrhmi, ktoré zohľadňovali samotnú podstatu značky, funkčnosť, originalitu a, samozrejme, aj realizovateľnosť, či už z technického alebo finančného hľadiska.

A v čom je prevádzka špecifická? Ako hovorí Radoslava Stratená, viac ako v bežných prevádzkach je do jednotlivých prvkov prevádzky zapracovaná samotná značka. V prípade značky Zlatý Bažant '73 boli pre obdobie, kedy vznikla receptúra tohto ležiaka, typické mnohé, až ikonické dizajnérske kusy, prípadne materiály, ktoré sú formou určitých prvkov a odkazov prenesené aj do samotnej prevádzky. Podobne ako v prípade značky Krušovice, pri ktorej ide o kráľovskú tradíciu, a tak sú prirodzenou súčasťou dizajnu krušovických konceptuálnych prevádzok napríklad symboly koruny a zlatej farby, kódované vo viacerých detailoch.

K téme sa vrátime po otvorení konkrétnych prevádzok.

01 - Modified: 2021-02-28 12:25:19 - Feat.: 0 - Title: Top reklamami na YouTube za minulý rok sú Dedoles, Coop Jednota a Zlatý Bažant 02 - Modified: 2021-03-02 12:21:46 - Feat.: 0 - Title: Pivná značka Zlatý Bažant rozširuje portfólio 03 - Modified: 2021-03-04 12:06:29 - Feat.: 0 - Title: Prvá pivná plechovka u nás oslavuje 50 rokov. Špeciálna edícia Zlatý Bažant ´73 pripomína jej historické míľniky 04 - Modified: 2021-04-09 05:32:53 - Feat.: 0 - Title: Zlatý Bažant 0,0% mieri do Tokia. Podporí Slovenský olympijský tím 05 - Modified: 2021-05-01 09:24:10 - Feat.: 0 - Title: Novým hrdinom značky Zlatý Bažant je... bažant
01 - Modified: 2023-03-03 09:06:36 - Feat.: - Title: Víťazom tendra pre brandové PR spoločnosti Heineken je SKPR STRATEGIES 02 - Modified: 2022-06-16 21:09:29 - Feat.: - Title: Kampaň pre 100 percentný prírodný radler 0,0 % vytvorili mikroinfluenceri 03 - Modified: 2022-06-06 09:03:58 - Feat.: - Title: HEINEKEN Slovensko má nového Sales Managera pre segment Food 04 - Modified: 2022-06-01 13:12:36 - Feat.: - Title: Spotrebitelia môžu so značkou Krušovice pomáhať tým, ktorí to potrebujú 05 - Modified: 2022-05-31 07:18:52 - Feat.: - Title: Slováci prestali byť hrdí na slovenské pivo. Chceme to zmeniť
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
29. marec 2023 08:29