Heineken
StoryEditor

Zlatý Bažant 0,0% mieri do Tokia. Podporí Slovenský olympijský tím

08.04.2021, 14:45
Autor:
redred
Komunikácia značky sa bude niesť v olympijskom duchu.

Zlatý Bažant 0,0% podporí slovenských olympionikov na ceste za vytúženou účasťou na olympijských hrách v Tokiu.

Značka nealkoholických radlerov a pív sa stala hrdým parterom Slovenského olympijského tímu a hlavným partnerom projektu Pripravení na Tokio. V súvislosti s týmto partnerstvom predstavila novú kampaň a v spolupráci so Slovenským olympijským a športovým výborom pripravuje mnohé zaujímavé aktivity pre fanúšikov športu.

Hry XXXII. olympiády sa uskutočnia v Tokiu v náhradnom termíne od 23. júla do 8. augusta 2021, keďže Medzinárodný olympijský výbor po dohode s organizátormi ich vlani preložil pre nepriaznivú pandemickú situáciu vo svete. 

 V itinerári projektu Pripravení na Tokio je naplánovaných niekoľko sprievodných aktivít a podujatí. Pred začiatkom olympijských hier sa uskutoční Beh Olympijských Farieb v Bratislave a v čase trvania podujatia v Tokiu sa bude konať Olympijský festival v komplexe x-bionic sphere v Šamoríne. Jeho súčasťou budú priame prenosy v televízii a rozmanitý zábavný program pre všetkých návštevníkov a olympijských nadšencov.

Zlatý Bažant 0,0% zároveň tomuto športovému sviatku prispôsobil aj svoju komunikáciu a plánované aktivity, v ktorých bude spolupracovať aj so samotnými olympionikmi. „Olympijské hry predstavujú najväčšie športové podujatie tohto roku, ktoré prináša neopísateľnú atmosféru a množstvo nezabudnuteľných emócií. Sme veľmi radi, že môžeme slovenských športovcov sprevádzať na ich ceste do Tokia a byť súčasťou splnených olympijských snov,“ povedal Peter Nikodem, senior brand manažér značky Zlatý Bažant 0,0%.

Pripomenul, že komunikácia sa bude niesť v olympijskom duchu. „Naše televízne spoty, ako aj komunikácia na sociálnych sieťach bude mať športový charakter. Diváci môžu už v týchto dňoch vidieť v televízii olympijské spoty, v ktorých tiež predstavujeme tohtoročné ovocné novinky z portfólia radlerov v dvoch nových produktových radoch Svieži a Extra Svieži. Spotrebitelia sa neskôr môžu tešiť na Veľkú letnú súťaž, v ktorej rozdáme viac ako 500 cien a odovzdáme hlavnú výhru - automobil Toyota RAV4 Hybrid,“ dodal P. Nikodem.

Značka Zlatý Bažant Radler využije v kampani, ktorá potrvá do konca leta, mix komunikačných nástrojov – televízia, sociálne siete, OOH.

Správu budeme aktualizovať. 

01 - Modified: 2021-01-11 14:42:31 - Feat.: 0 - Title: Pivná spoločnosť štartuje nový rok s nealkoholickou inováciou Heineken 0.0 02 - Modified: 2021-03-15 10:22:31 - Feat.: 0 - Title: Heineken rozširuje portfólio značky Desperados 03 - Modified: 2021-03-26 08:30:41 - Feat.: 0 - Title: Retro reklama Zlatého Bažanta získala Grand Prix na súťaži YouTube Works 04 - Modified: 2021-02-28 12:25:19 - Feat.: 0 - Title: Top reklamami na YouTube za minulý rok sú Dedoles, Coop Jednota a Zlatý Bažant 05 - Modified: 2021-03-02 12:21:46 - Feat.: 0 - Title: Pivná značka Zlatý Bažant rozširuje portfólio 06 - Modified: 2021-03-04 12:06:29 - Feat.: 0 - Title: Prvá pivná plechovka u nás oslavuje 50 rokov. Špeciálna edícia Zlatý Bažant ´73 pripomína jej historické míľniky
01 - Modified: 2022-04-26 12:15:57 - Feat.: - Title: Tradície sú na to, aby sa vylepšovali. Odkazuje Zlatý Bažant v najnovšej kampani 02 - Modified: 2021-12-20 14:55:05 - Feat.: - Title: Heineken oznámil výsledok tendra na kreatívu 03 - Modified: 2021-11-16 13:58:57 - Feat.: - Title: Zlatý Bažant '73 štartuje Vianoce 04 - Modified: 2021-10-27 09:40:17 - Feat.: - Title: Značky Zlatý Bažant '73 a Zlatý Bažant Radler 0,0% hľadajú nové kreatívne agentúry 05 - Modified: 2021-10-18 13:19:55 - Feat.: - Title: Na fenomén Squid Game naskočili už aj známe značky. Svoje logá pridávajú medzi symboly seriálu
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
23. september 2022 17:14