Magna zachraňuje detské životy vo viacerých, tretích krajinách sveta.A v najnovšej kampani rozdáva peniaze známym osobnostiam, alebo firmám. Nie veľké, len malú čiastku, ktorá je, ako sa aj samotná kampaň volá - (ne)zanedbateľná. Ľudia, ktorým boli peniaze zaslané, si ich na svojom účte ani nevšimli.
Kampaň s čiastkou 10 eur poukazuje na to, že pre niekoho toľko peňazí nemusí znamenať veľa, ale deťom z Kambodže, Konga alebo Sýrie to veľmi pomôže. Za kreatívou kampane stojí Istropolitana Ogilvy, ktorá s humanitárnou organizáciou spolupracuje už dlhšie obdobie.
Kampane Ne/Zanedbateľná čiastka sa zúčastnil aj slovenský spevák Richard Müller a herečka Anna Schmidtmajerová. Okrem nich myšlienku podporili aj cestovatelia, lekári, IT špecialisti...skrátka všetci, ktorí chceli 10 eurami pomôcť.
Vznik kampane je v Čechách, kde ju realizovala agentúra Zaraguza CZ. Istropolitana Ogilvy v tejto spolupráci fungovala ako ideový a strategický konzultant pre klienta a zároveň sa podieľala na realizácii slovenskej časti kampane.
„Pôvodná idea kampane smerovala najmä do firemného sektora, zaslaná čiastka mala fungovať ako „otvárač dverí“ vo firmách, v ktorých sa takáto čiastka skutočne zanedbateľná a dokonca až pod radarom. Napokon sme sa spolu s klientom rozhodli rozšíriť záber aj na nefiremných adresátov a spraviť si taký malý test, nakoľko je táto čiastka pre dnešných ľudí v našom prvom svete zanedbateľná. Ukázalo sa, že naozaj takou je. Na rozdiel od tretieho sveta, kde dokáže tá istá čiastka zachraňovať detské životy.“ hovorí o kampani Peter Darovec, creative director Istropolitana Ogilvy.
Vizitka kampane:
Creative director: Peter Darovec
Art director: Viktor Mada
Head of digital: Jakub Mazan
Strategy director: Veronika Romsauerová