„V minulosti boli tvárami Tatra academy výrazné osobnosti ako Rytmus, Sajfa alebo Gizka. Všetko to boli extrémne úspešné kampane, ale každá z tých tvárí mala pred tým svoj život, čiže sa nedala „vyformovať“ na mieru značke. A práve v napojení na kľúčové hodnoty Tatra banky, ako je inovatívnosť, digitálnosť a modernosť, si myslím, že je Bejby Blue pre značku výnimočná,“ hovorí o virtuálnej osobnosti Juraj Kováč, kreatívny riaditeľ agentúry THIS IS LOCCO.
Bejby Blue je kampaň, ktorá najviac zarezonovala na Zlatom klinci. Získala aj Grand Prix a agentúra THIS IS LOCCO sa aj vďaka tomu stala najúspešnejšou Agentúrou večera Zlatého klinca 2021.
Na Zlatom klinci ste získali najvyššie ocenenie Grand Prix za prácu virtuálnej osobnosti Bejby Blue pre Tatra banku, zároveň ste sa stali Agentúrou večera. Očakávali ste až takýto úspech?
Dúfali sme, že práca zarezonuje – vedeli sme, že potenciál na najvyššie priečky tam je, ale človek nikdy nevie, ako bude nakoniec hodnotiť porota. A tiež – my sme už takí zabratí do tej práce, že ju nevieme úplne objektívne zhodnotiť. Okrem Bejby sme tam mali prihlásené aj iné super kampane, ktoré skórovali, a nakoniec sme z toho celého úspechu odpadávali.
Kampani dozaista pomohlo aj to, že bola prihlásená vo viacerých kategóriách.
Áno, je to polročná kampaň, ktorá prechádzala mnohými mediatypmi, pri ktorých sme vymýšľali rôzne netradičné uchopenia. Zároveň bola produkčne, vizuálne a aj zvukovo na vysokej úrovni. Preto sme ju mohli prihlásiť do rôznych kategórií.
Ako ste prišli na nápad vytvoriť Bejby Blue?
Dostali sme tendrové zadanie na študentskú ka...
Zostáva vám 85% na dočítanie.