Hlavným posolstvom vianočnej kampane Orangeu je „podpora spoľahlivého pevného internetu v balíku Love“. Televízna kampaň, ktorá štartovala koncom októbra, sa oddnes preklápa do vianočnej nálady:
Orange v rámci nej pokračuje v komunikačnom koncepte Nájdi sa, ktorým inšpiruje ľudí, aby hľadali samých seba. Aj preto v aktuálnej kampani ukazuje autentických zástupcov rôznych komunít. Hlavná hrdinka spoznáva punkáčov, šachistov, pestovateľov kaktusov, futbalistky a rôzne iné skupiny ľudí.
„Človek prirodzene túži patriť do nejakej partie, skupiny, komunity. Nechce byť sám. Internet je pritom skvelý nástroj na to, aby sme tieto komunity mohli vyhľadať, niečo o nich dozvedieť a pripojiť sa k nim. Keď človek hľadá a skúša, môže sa stať že mu nájdená komunita nesadne. Ale netreba sa vzdávať a pripájať sa ďalej. V našej kampani sme chceli ukázať autentických zástupcov rôznych komunít. Naša hlavná hrdinka skúšala punkáčov, šachistov, pestovateľov kaktusov, futbalistky a rôzne ďalšie. Nielen televízny spot ale aj ďalšie média budú zamerané na komunity. Komunity sú zároveň veľmi zaujímavou cieľovou skupinou a budú prirodzene zdieľať náš kampaňový kontent. Zo strany Orange ide o dlhodobý záujem o komunity. Výborne to zapadá do dlhodobého konceptu Nájdi a zároveň sa na tom dobre demonštrujú výhody pevného internet,” doplnil Peter Michalka, Creative Director, Elite / Monday Lovers.
Produktové posolstvá sú presunuté aj do krátkych 10 sekundových „tag-onov“, ktoré tiež vychádzajú z hlavnej kampane:
- Dostupný internet takmer na celom Slovensku prirovnáva Orange k nedostupným šachistom
- Športový kontent v Orange TV je ilustrovaný dievčenským futbalovým teamom
Zaujímavosti z nakrúcania:
- nakrúcanie bolo počas 2 dní na 6 lokáciách, kde bola vytvorená kulisa 9 rôznych prostredí (napr. priestory bratislavskej Sokolovne, DK Ružinov, jazero Kuchajda, areál Novomestského futbalového klubu, garáže pod Prístavným mostom alebo rodinný dom v Devínskej Novej Vsi,
- predstaviteľka hlavnej postavy Ivanky účinkuje už v tretej kampani Orangeu a na natáčanie pricestovala z Paríža, kde dlhodobejšie pracovne pôsobí,
- v spote účinkujú reálni zástupcovia zobrazovaných komunít (napr. spevácky zbor Voccalatté, členovia Bratislavského klubu kaktusárov, členovia Slovenskej šachovej asociácie, medzi nimi aj slovenská šachová olympijská reprezentantka, Vajnorskí otužilci, členovia punkových kapiel Adacta a War Game a dievčenské družstvo Novomestského futbalového klubu),
- všetkých účinkujúcich bolo viac než 90,
- voda v jazere Kuchajda mala v čase nakrúcania asi 12 stupňov,
- celkovo sa na nakrúcaní podieľalo 50 členov štábu.
Vizitka kampane:
Názov kampane: Vianočná kampaň Spoľahlivý internet
Klient: Orange Slovensko, a.s. / Jana Danihelová, Katarína Müsslerová
Reklamná agentúra: Elite / Monday Lovers
Creative director: Peter Michalka
Strategy director: Peter Šurín
Art director: Kamil Krajňák
Copywriter: Slavomír Artim, Michala Chlebíková
Account director: Roman Breja
Account manager: Lenka Pavlíčková
Mediálna agentúra: Mediacom
Digitálna agentúra: Elite / Monday Lovers
Použité médiá: TV + 360 media mix
Termín nasadenia: 30.10. 2021
Cieľová skupina: Mass market
Produkcia televízneho spotu: Hitchhiker Films
Réžia: Ján Švejkar
Názov pesničky použitej v spote: Vianočná kampaň Spoľahlivý internet
Autor hudby: FAT MUSIC - Viktor Stručka, Juraj Marikovič
Zvukový majster: Vladimir Bajnoci