Effie Worldwide, organizátor svetovej súťaže najefektívnejších kampaní - Global Best of the Best Effie Awards, vyhlásil 62 najúspešnejších prác efektivity vo svete. Medzi nimi sa nachádzajú dve slovenské, obe od agentúry TRIAD. Agentúra s prácami pre Absolut-ku (Pernord Ricard) a pre VÚB banku bodovala už na európskej EuroEffie, kde sa jej dokonca podarilo získať Grand Effie. Teraz ich porota vybrala do užšieho výberu medzi svetovú špičku.
Do súťaže Global Best of the Best Effie Awards sa mohli prihlásiť iba práce z rokov 2019 a 2020, a to zlatí výhercovia, ako aj držitelia Grand Effie z regionálnych kôl súťaže Effie. Porota tak rozhodovala o prácach z viac ako 60 trhov.
Ako sme spomenuli, medzi postupujúcimi sú dve práce TRIAD-u. V roku 2019 na európskej súťaži EuroEffie zaujal TRIAD kampaňou pre klienta Absolut - Slovensko žije všetkými farbami. Agentúra si odniesla striebro v kategórii Positive change - Brands For Good.
O rok neskôr, v roku 2020 (výsledky boli kvôli pandémii oznámené začiatkom roka 2021, poz. red.) TRIAD prekvapil slovenský reklamný trh, keď za prácu Šetrenie je návykové pre VÚB-banku získal na EuroEffie najvyššie ocenenie Grand Effie 2020. Ide vôbec o prvé Grand Effie na Slovensku z regionálnej, európskej súťaže. Tá istá práca získala aj zlato v kategórii Positive change.
Na svetovej úrovni budú práce súperiť s takými prácami ako sú Dream crazy (Nike), Kevin The Carrot (Aldi UK), Itś a Tide Ad (Tide) či Nescafé.
O celkových výhercoch Global Best of the Best Effie Awards na svetovej úrovni bude rozhodovať porota do 16. novembra, kedy sa rozhodne o víťazoch.