StoryEditor

Ako spoznáte správneho Nitrana? Nemá na saláme

08.11.2021, 08:27
Autor:
REDRED
Kreatívu kampane postavila agentúra Respect APP na lokálnom insighte.

Správny Nitran nemá na saláme. Zaujíma sa o svoje mesto a záleží mu na kvalite spoločenského života v Nitre. Taký je odkaz kampane pre Nitriansku komunitnú nadáciu. Organizácia pomáha finančne podporiť a rozbehnúť zaujímavé projekty, ktoré rozprúdia a zlepšia život v Nitre.

Kreatíva vedome využíva insight, že obyvatelia Nitry sú hákliví na pomenovanie „Nitrania“. Hoci je toto slovo spisovné, keď ho použijete v Nitre, dozviete sa od miestnych, že Nitran je akurát tak saláma. Oni sú Nitrančania.

Komunikácia využíva jednoduchý wording „Správny Nitran nemá na saláme“ s potenciálom zaujať práve cieľovú skupinu. Teda domácich, ktorí v meste žijú dlhé roky a záleží im na ňom. Kampaň je tiež vtipným bojom proti nevšímavosti a ľahostajnosti. Vyzýva ľudí k aktívnej participácii na verejnom živote, z ktorej budú v konečnom dôsledku profitovať najmä oni sami.

„Hoci na to niekedy tak trocha zabúdame, lokalpatriotizmus na Slovensku existuje a v niektorých regiónoch rozhodne nie je zanedbateľný. Je zaujímavé, že ľudí dokáže vyrušiť, keď ich niekto nazve menom, ktoré sa medzi domácimi nepoužíva," hovorí kreatívny riaditeľ Respect APP, Lukáš Lukonič.

„Kampaň je vďaka svojej provokatívnosti neprehliadnuteľná a obyvatelia Nitry sa pri odhalení pointy bavia podobne ako my pri jej vytváraní. Po prvej fáze, ktorá sa sústredila najmä na zvýšenie povedomia o organizácii teraz pokračujeme komunikáciou konkrétnych projektov," dodáva Lukonič.

Kampaň je nasadená v uliciach Nitry, online a k šíreniu prispeli aj lokálni influenceri.

Respect APP

Klient: Nitrianska komunitná nadácia
Agentúra:
Respect APP
Creative Director: Lukáš Lukonič
Copywriter: Ondrej Štefánik, Lukáš Lukonič, Michael Papcún
Art Director: Lenka Juhásová, Rasťo Záležák
Strategy planner: Yolka Udičová
Managing Director: Tina Bineva
Head of Digital: Barbora Jozefíková

01 - Modified: 2021-06-21 06:58:59 - Feat.: 0 - Title: Úsmev ako dar priniesol netradičné predstavenia talentovaných detí 02 - Modified: 2021-05-17 13:12:47 - Feat.: 0 - Title: Džastin Výber zotiera internetový hejt v skladbe #hejterpočúvaj 03 - Modified: 2021-04-15 06:15:52 - Feat.: 0 - Title: Respect APP predstavuje spot na nový nápoj. Novinka je určená na európsky trh 04 - Modified: 2021-03-09 14:02:48 - Feat.: 0 - Title: Kreatívu v Respect APP povedie Lukáš Lukonič
01 - Modified: 2024-09-11 11:11:15 - Feat.: - Title: Fungujú vzťahy na diaľku? Niekedy môžu byť dokonca aj jedinou správnou voľbou 02 - Modified: 2024-02-14 08:00:00 - Feat.: - Title: KRAS špeciál: Udalosti, ktoré v roku 2023 ovplyvnili život agentúr 03 - Modified: 2024-01-23 08:35:34 - Feat.: - Title: Spojenie portálu Dovolenka.sme.sk a Respect APP prináša kampaň ideálnej dovolenky 04 - Modified: 2023-12-13 15:20:44 - Feat.: - Title: Respect APP má novú Associate Creative Directorku 05 - Modified: 2023-10-06 09:37:08 - Feat.: - Title: Viete ako vysloviť Hyundai Tucson? Automobilka prichádza s nevýslovne dobrou ponukou
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
23. november 2024 12:49