StoryEditor

Úsmev ako dar priniesol netradičné predstavenia talentovaných detí

21.06.2021, 08:58
Autor:
redred
Emotívnu kampaň Najmilšieho koncertu roka pripravila agentúra Respect APP.

Úsmev ako dar pomáha deťom z detských domovov, mladým dospelým a rodinám v ohrození už od roku 1991. Hneď v prvom roku fungovania organizácie sa konal aj prvý Najmilší koncert roka. Slávi teda okrúhle 30. výročie a pri tejto príležitosti prišla agentúra s kampaňou založenou na umeleckých predstaveniach, ktoré nie sú také, aké by jeden očakával.  

Na podujatí sa deti predstavia tanečnými, hudobnými aj dramatickými vystúpeniami. Ale okrem umeleckých výkonov sú dôležité ich neľahké príbehy, že napriek všetkému dokázali na sebe pracovať a zlepšovať sa v tom, čo ich baví.

„Človek najprv čaká skutočné umelecké predstavenie. Nasvedčuje tomu prostredie divadla, rekvizity, aj kostýmy. Po chvíli však zisťuje, že z hudobného čísla je predstavenie životného príbehu konkrétneho dieťaťa, ktoré účinkuje na koncerte. Tento prístup pekne funguje v spotoch, v rádiu, aj v printe,“ vysvetľuje kreatívu Lukáš Lukonič, kreatívny riaditeľ Respect APP.

Na kampani spolupracoval režisér Miro Tallo a produkčná spoločnosť Framehouse. Okrem televíznych spotov a online videí kampaň obsahuje aj rádio a vizuál. Ten nafotil Jakub Klimo.

Respect APP

Vizitka kampane:

Klient: Úsmev ako dar
Agentúra: Respect APP
Creative Director: Lukáš Lukonič
Copywriter: Lukáš Lukonič
Art director: Michal Kvasnica, Barbora Kršková
Strategy planner: Yolka Udičová
Account manager: Simona Novomeská
Digital manager: Barbora Jozefíková
Online: Viktor Kamenický
Produkcia: Framehouse
Réžia: Miro Tallo
Producent: Martin Jerz
Kamera: Lukáš Teren
Fotograf: Jakub Klimo
Zvuk: Deccatree studio
Rádio: Bajko
Strih: Miroslav Vilček
Hudba: IMT Smile
Voice: Soňa Norisová
Kostýmy: Danica Raytchev
Masky: Monika Ulrichová
Rekvizity: Boris Vrábel
Svetlá: KB Shop
Kamerová technika: Jumpcat
Asistent kamery: Marek Garai
Herci: Kika, Vilko

01 - Modified: 2020-11-03 05:08:11 - Feat.: 0 - Title: Orbit podporil Úsmev ako dar v kampani s názvom Pomôžte im zažiariť 02 - Modified: 2021-03-01 14:28:13 - Feat.: 0 - Title: Úsmev ako dar vyzýva ľudí, aby 2 percentá venovali tým, ktorí sa majú radi
01 - Modified: 2024-09-11 11:11:15 - Feat.: - Title: Fungujú vzťahy na diaľku? Niekedy môžu byť dokonca aj jedinou správnou voľbou 02 - Modified: 2024-02-14 08:00:00 - Feat.: - Title: KRAS špeciál: Udalosti, ktoré v roku 2023 ovplyvnili život agentúr 03 - Modified: 2024-01-23 08:35:34 - Feat.: - Title: Spojenie portálu Dovolenka.sme.sk a Respect APP prináša kampaň ideálnej dovolenky 04 - Modified: 2023-12-13 15:20:44 - Feat.: - Title: Respect APP má novú Associate Creative Directorku 05 - Modified: 2023-10-06 09:37:08 - Feat.: - Title: Viete ako vysloviť Hyundai Tucson? Automobilka prichádza s nevýslovne dobrou ponukou
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
21. november 2024 21:20