StoryEditor

Fitnescentrá Golem majú novú kampaň aj špeciálne EP Eufória. Podieľal sa na ňom producent SpecialBeatz

18.11.2021, 10:01
Autor:
REDRED
Kampaň pripravila agentúra Socialists.

Najväčšia slovenská sieť fitnescentier Golem spustila na jeseň kampaň s názvom Eufória. Jej cieľom bolo odkomunikovať nový jednotný Golem One Pass, vďaka ktorému zákazníci získajú nielen vstup do fitnescentra, ale aj na skupinové cvičenia. Doteraz išlo o dva samostatné produkty. 

Kampaň pripravila agentúra Socialists. Ústredný motív vychádza zo spoločného pocitu eufórie, ktorý cítime po cvičení. Ide o návykový pocit, pričom nezáleží na druhu aktivity - môže ísť o beh, dvíhanie činiek či pokojnú jogu.  

Agentúra neostala len pri spote a digitálnych formách, ale pripravila tiež unikátny hudobný album. Väčšina ľudí vo fitnescentre cvičí so slúchadlami a počúva hudbu s tempom, ktoré sa hodí k danému typu cvičenia - pomalé, rytmické či power tracky.

Socialists preto oslovili producenta Patrika Kosu, známeho ako SpecialBeatzJe to dvorný producent a DJ, s ktorým tvorí a koncertuje Pil C. Taktiež už pracoval so všetkými top menami domácej scény. 

Vo video spote je použitý jeho track Eufória a na všetky streamovacie služby sa dostalo unikátne EP s rovnakým názvom. Nájdeme ho na platformách YouTube, Spotify, Apple Music, Tidal či Deezer.

Nachádza sa na ňom päť trackov, pričom ide o päť variácií tej istej skladby. Každá má však iné BPM, teda tempo. Počas cvičenia tak môžeme počúvať špeciálny hudobný album a jednotlivé tracky si púšťať aj on-repeat.  

Vizitka kampane

Klient: Golem (Michal Šeminský) 
Agentúra: Socialists 
Creative Director: Daniel Feranec 
Copywriter: Michaela Stanová 
Art Direction: Alexandra Pobjecká 
Graphic Design: Rudolf Sakáč 
Social media: Pavol Kapeľuch, Jakub Živna 
Account Manager: Andrea Vozárová, Lukáš Marcinko 
Media manager: Marek Majerčík (Starmedia) 
Fotograf: Ivan Horváth
Video produkcia: Tomáš Novák, Viliam Jánošík 
Hudobná produkcia: SpecialBeatz 

01 - Modified: 2021-11-08 09:22:07 - Feat.: 0 - Title: Jeleň, otras sa, výhra, objav sa. Cieľom novej kampane pre Jägermeister je osloviť nové publikum 02 - Modified: 2021-10-25 19:10:06 - Feat.: 0 - Title: Hodnotenie Stratégií: Top prácou mesiaca sa stal Kraj sveta – Hrdý na to, čo v ňom nenájdeš 03 - Modified: 2021-09-20 12:23:22 - Feat.: 0 - Title: Výčapníci ako umelci. Socialists predstavili novú kampaň pre Pilsner Urquell 04 - Modified: 2021-07-22 11:39:59 - Feat.: 0 - Title: Košický kraj v destinačnej kampani challenguje klasické dovolenky na Slovensku
01 - Modified: 2022-04-25 13:47:40 - Feat.: - Title: Poznáme shortlisty SABRE Awards 2022. Najväčšiu šancu má zo Slovenska Seesame 02 - Modified: 2021-11-08 09:22:07 - Feat.: - Title: Jeleň, otras sa, výhra, objav sa. Cieľom novej kampane pre Jägermeister je osloviť nové publikum 03 - Modified: 2021-09-20 12:23:22 - Feat.: - Title: Výčapníci ako umelci. Socialists predstavili novú kampaň pre Pilsner Urquell 04 - Modified: 2021-08-11 16:38:00 - Feat.: - Title: „Som hrdý, že si to nikdy nevzdal,“ odkazujú českí olympionici svojmu mladšiemu ja 05 - Modified: 2021-07-22 11:39:59 - Feat.: - Title: Košický kraj v destinačnej kampani challenguje klasické dovolenky na Slovensku
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
29. september 2022 18:20