StoryEditor

Výčapníci ako umelci. Socialists predstavili novú kampaň pre Pilsner Urquell

20.09.2021, 14:13
Autor:
REDRED
Umenie šestice Mastrov Bartendrov môžeme vidieť v online aj na outdoorových plochách.

Minulý rok vyšla z agentúry Socialists vôbec prvá slovenská kampaň na zvýšenie povedomia o práci Mastrov Bartendrov a o kvalite čapovaného piva Pilsner Urquell, ktorú agentúra nakoniec adaptovala aj pre Česko. Tento rok bolo zadanie rovnaké s jediným rozdielom – pripraviť kampaň rovno pre obe krajiny. 

Tohtoročný koncept vychádzal z jednoduchej myšlienky: Je čas, aby ľudia prestali chodiť iba na pivo a začali chodiť na výčapníka. Tak, ako keď chodia ​do divadla alebo na koncert na svojho obľúbeného umelca. 

„Máme radosť, že sa podarilo nájsť taký kreatívny koncept, ktorý pomocou divadelnej metafory posúva remeslo výčapníkov na piedestál v gastronómii. Pevne veríme, že vďaka tejto kampani vzbudíme ešte väčší záujem širokej verejnosti o Master Bartendrov a ich umenie," hovorí Jan Toloch, Junior Brand Manager Pilsner Urquell. 

Umelecká metafora sa preniesla do online spotu, v ktorom sa predstavili aktuálni víťazi súťaže Pilsner Urquell Master Bartender. Načapovanie dokonalého pollitra sa premenilo na hotové divadelné predstavenie, ktoré sprevádzal hlas Mareka Majeského v slovenskej a Davida Matáska v českej verzii videa. 

Spot sa natáčal v pražskom podniku Červený jelen pod režisérskou taktovkou Davida Chvátala a produkčnej spoločnosti Silencio. Spolu s tým prebiehala aj fotoprodukcia, o ktorú sa postaral Tomáš Mikule.  

Plzenských umelcov tak budeme môcť vidieť nielen za výčapmi v ich domácich podnikoch, ale aj v social media príspevkoch a na outdoorových nosičoch.

SOCIALISTS

Vizitka kampane:  

Agentúra: Socialists 
Klient: Pilsner Urquell (Jan Toloch, Zuzana Dudová, Michal Gašpár) 
Strategy: Dominika Múdra 
Idea & copy: Daniel Feranec, Michaela Stanová 
Graphic design: Rudolf Sakač 
Social Media: Jakub Živna 
Account: Andrea Vozárová 
Fotograf: Tomáš Mikule 
Produkcia: Silencio 
Režisér: David Chvátal 

01 - Modified: 2020-08-13 10:10:54 - Feat.: 0 - Title: Pilsner Urquell si na kreatívu kampane Master Bartender vybral agentúru Socialists 02 - Modified: 2020-11-30 08:22:42 - Feat.: 0 - Title: Prerástli sme názov agentúry, hovorí šéf Socialists
01 - Modified: 2023-08-21 08:34:51 - Feat.: - Title: Focus na mladých: Nie je problém zasiahnuť GEN Z, ale zaujať ju (anketa Stratégií medzi expertmi digitálnych a mediálnych agentúr) 02 - Modified: 2023-06-22 07:08:23 - Feat.: - Title: Kristína Labaj: Som introvert s ľahkým imposter syndrómom 03 - Modified: 2023-08-02 06:57:26 - Feat.: - Title: Ktoré dáta rozhodujú pri výbere influencera? A prečo je stále najdôležitejší prirodzený obsah? (anketa Stratégií s členmi ADMA) 04 - Modified: 2023-07-03 15:23:55 - Feat.: - Title: #rešpekt darcom ovládol televízne reklamy aj craft 05 - Modified: 2023-07-03 15:24:32 - Feat.: - Title: Návod na použitie tela je najlepšou kampaňou mesiaca jún
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. september 2023 14:32