Vianoce sa blížia a Luddo s Moyou finišujú s prípravami. Zdobenie medovníkov v podobe telefónov starej generácie však preruší príchod mladých koledníkov – robotov novej generácie.
„Predstavovali sme si, ako by asi koledoval robot novej generácie, ak by koledoval, či a ako by sa pri tom hýbal a čo by považoval za adekvátnu odmenu. A teraz si toto všetko môžete pozrieť v našom vianočnom spote,“ hovorí Juraj Bartoš, kreatívny riaditeľ reklamnej agentúry Free Andy. Sviatočnú atmosféru v televíznej reklame sprevádza tradičná známa koleda.
O2 v kampani ponúka novým aj existujúcim zákazníkom darčeky v podobe extra bonusu na nákup 5G zariadenia. „Vianoce prichádzajú tento rok na dvakrát. V septembri sme oslávili príchod 5G dvojnásobným objemom dát vo vybraných O2 SMART Paušáloch. Nemôže byť lepší darček, ako k nim na tie ozajstné pribaliť 5G zariadenia. A teraz dokonca dve len za cenu toho jedného, aby bol zážitok zo siete novej generácie ešte lepší,“ hovorí Lucia Petrášová, riaditeľka úseku komunikácie a značky O2.
Kampaň štartuje 19. novembra a potrvá do konca januára 2022. Prebiehať bude v TV, rádiu, OOH, printe a online. Ponuku všetkých šiestich vianočných dvojíc nájdu zákazníci aj na webe operátora.
Vizitka kampane:
Produkcia: Alien studio
Réžia: Dano Dekan
Klient: O2, Lucia Petrášová, Natália Gaďová
Agentúra: Free Andy
Creative director: Juraj Bartoš
Strategic planner: Jiří Korpa-Ondo, Emil Myjavec
Art director: Jakub Reken, Michal Hazior
Copywriter: Adam Jánoš, Tomáš Slobodník, Marek Surovec
Account manager: Katarína Arbe, Veronika Zacharová, Ivana Šramatá, Michaela Ostricová