V novom vianočnom spote, ktorý pripravila maďarská agentúra DDB Budapest a zrežírovala Stina Lütz, Deutsche Telekom zachytáva vzťah vnuka a starého otca, ktorí sa síce už dlho nestretli, ale zostávajú počas celého roka v úzkom kontakte vďaka drobným, neohrabaným online stretnutiam. Až sa napokon konečne stretnú zoči-voči na Vianoce.
„Žijeme v náročnom období poznačeným pandémiou, a preto sme sa rozhodli divákom pred sviatkami pripomenúť dobré časy adaptáciou medzinárodnej kampane s milým vianočným príbehom. Na jednej strane sú tu technológie, ktoré zabezpečujeme my a umožňujú zákazníkom ostať kedykoľvek v spojení, na druhej strane vidíme osobný kontakt, ktorý je jednoducho nenahraditeľný. A to je aj hlavné posolstvo kampane: Najväčší vianočný darček je byť spolu,” hovorí Petra Novotná, manažérka značky a marketingovej komunikácie spoločnosti Slovak Telekom.
Reklama vznikla v Maďarsku s miestnou produkčnou spoločnosťou CineSuper. Spot so svojím dojímavým príbehom a odkazom oslavuje osobnú prítomnosť ako ten najväčší darček, aký niekomu môžeme darovať.
Vianočná reklama Deutsche Telekom bude uvedená na deviatich trhoch. Ako prví sa s ňou stretli diváci v Rakúsku a Poľsku. V nasledujúcich týždňoch kampaň odštartovala aj v Maďarsku, Chorvátsku, Českej republike, Čiernej Hore, Severnom Macedónsku, Rumunsku a v tieto dni prichádza aj na Slovensko, pričom využije TV kampaň, online video a sociálne siete.
Kredity kampane:
Klient: Deutsche Telekom
Agentúra: DDB Budapest
Režisér: Stina Lütz
Kamera: John Strandh
Strih: Júlia Hack
Produkcia: Cinesuper
Postprodukcia: Focus Fox Studio
Hudobný skladateľ: Andreas Saag
Pôvodná hudba: Hugh Martin, Ralph Blane