StoryEditor

Telekom uvádza globálnu kampaň Futureproof s Billie Eilish na podporu generácie Z

19.05.2021, 10:38
Autor:
redred
Video sa objaví vo viacerých recutoch v online a sociálnych médiách.

Kampaň Futureproof, s ktorou prichádza skupina Deutsche Telekom, má pomôcť mladým ľuďom z generácie Z odhaliť svoj potenciál a inšpirovať ich pri skúmaní možností ich budúcej kariéry a pri identifikácii zručností a schopností, ktoré majú aj keď o nich možno sami nevedia. Projekt chce prepojiť mladých, aby si medzi sebou pomáhali a boli si navzájom inšpiráciou.

„Minulý rok sme spustili aj kampaň „What We Do Next“, v ktorej sme búrali stereotypy o tom, že mladí sa na smartfónoch hrajú a nerobia nič užitočné. Jej tvárou bola mladá hviezda Billie Eilish. Prirodzeným pokračovaním je tohtoročná kampaň Keď máš vášeň, máš budúcnosť“, hovorí Ondro Mikuš, senior špecialista marketingovej komunikácie Slovak Telekom.

​Globálnou tvárou kampane sa aj v tomto roku stala 7-násobná držiteľka ocenenia GRAMMY, americká speváčka Billie Eilish, ktorá hovorí: „Budúcnosť sa zdá byť neistá, ale vždy ma inšpiruje, keď vidím, čo dokáže naša generácia dosiahnuť, keď čelí najrôznejším výzvach.“  

Claim kampane „Keď máš vášeň, máš budúcnosť“ predstavuje futuristické vyše dva a pol minútové video, v ktorom sa medzi ostatnými tvárami mihne aj samotná Billie Eilish. Video sa objaví vo viacerých recutoch v online a sociálnych médiách, kde bude kampaň prebiehať aj na Slovensku.

Projekt Futerproof podporili viaceré slovenské inšpiratívne mladé osobnosti a influenceri. Ambasádorom projektu sa stal digitálny nadšenec Tomáš Brngál, ktorý vyvinul VR aplikáciu na štúdium anatómie ľudského tela. Projekt podporili aj Sandra Sviteková z Dejepis Inak, ktorá sa snaží na svojom YouTube kanály popularizovať dejepis pre mladých ľudí, a ktorá verí, že by sa na školách malo viac diskutovať aj o hodnotách a kontexte dejín a tiež známi influenceri Moma, Duklock či slovenský mladý youtuber a šikovný kameraman Bača.

„Aj napriek tomu, že si pomôžem klišé o tom, ako je dôležité pomáhať mladej generácii, verím, že naše aktivity hovoria za seba. Základy tejto pomoci sme položili minulý rok, kedy sme okrem platformy ENTER, zameranej na rozvoj digitálnych zručností u detí,“ hovorí Mikuš a dodáva: „Pandémia zasiahla veľmi silno aj mladú generáciu. Priniesla do ich životov obavy o dostatok pracovných miest či neistotu spojenú s ekonomickou sebestačnosťou. Veríme, že naša kampaň ich inšpiruje k tomu, aby sa zamysleli nad tým, čo ich baví a snažili sa práve svoje záľuby a vášne premeniť na ich pracovné poslanie.“

Kampaň Telekom prináša lokalizovaný digitálny nástroj, ktorý pomôže mladým ľuďom lepšie pochopiť ich schopnosti a na základe osobnostných charakteristík odporučí, akým smerom sa môže uberať vo svojom budúcom pracovnom živote. Na rozdiel od existujúcich nástrojov, sa tento nástroj zameriava na jedinečnú perspektívu Generácie Z a identifikuje kľúčové trendy a zmeny vo svete práce a poskytuje prehľad prostredníctvom prispôsobeného a gamifikovaného zážitku.

01 - Modified: 2020-08-12 10:15:47 - Feat.: 0 - Title: Telekom v globálnej kampani s Billie Eilish búra stereotypy o mladých ľuďoch 02 - Modified: 2020-09-03 09:01:53 - Feat.: 0 - Title: Budúcnosť patrí digitálnej generácii. Ako dôkaz Telekom v kampani predstavuje známych mladých ľudí 03 - Modified: 2020-10-01 08:18:56 - Feat.: 0 - Title: Telekom štartuje platformu ENTER, podporí digitálne vzdelávanie na Slovensku 04 - Modified: 2020-10-01 10:38:19 - Feat.: 0 - Title: Kašli na swipovanie, hovorí GoGo v novej kampani Telekomu 05 - Modified: 2021-03-10 13:54:25 - Feat.: 0 - Title: Prvé kroky dieťaťa vedia byť poriadnou drámou, ukazuje Telekom v novej kampani 06 - Modified: 2021-03-25 12:20:21 - Feat.: 0 - Title: Telekom v novej kampani vzdáva hold tým, ktorým teraz blízki chýbajú najviac 07 - Modified: 2021-05-03 09:29:44 - Feat.: 0 - Title: Telekom uvádza novú komunikačnú platformu. V sérii spotov ju predstavuje samotný riaditeľ Dušan Švalek 08 - Modified: 2021-05-10 18:02:16 - Feat.: 0 - Title: Buďte viac spolu, vyzýva Telekom v novej kampani
01 - Modified: 2024-03-04 14:22:09 - Feat.: - Title: Sociálne médiá ako hnacia sila ekonomického rastu a konzumu 02 - Modified: 2024-01-08 09:00:00 - Feat.: - Title: Umelá inteligencia do produkcie spotov zatiaľ nezasiahla 03 - Modified: 2023-12-28 23:00:00 - Feat.: - Title: Alex Prochyra:,,Biznisy, ktoré pozvú svojich zákazníkov do hrdinského príbehu rastú." 04 - Modified: 2023-10-29 23:00:00 - Feat.: - Title: Power of Sound 05 - Modified: 2023-10-27 08:10:14 - Feat.: - Title: Digitálny stage na Stratégie Fórum ukázal, že reklama v podcaste naberá na sile
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
23. december 2024 05:05