Posledné už takmer dva roky poznačené pandémiou koronavírusu eventovému biznisu príliš nepriali. Na druhej strane otvorili dvere do sveta inovácií a virtuálnych či hybridných podujatí. Slovenský startup E.bot Technology vyvinul virtuálnu eventovú platformu na báze AI s názvom LAIA.
Svoje know-how v ňom spojili lídri z event live marketingovej agentúry CREATIVE PRO a technologického startupu Nettle, ktorý sa na trhu presadil vývojom inteligentných chatbotov. O novinke vo svete eventov sme sa rozprávali so Štefanom Hricom a s Andrejom Gregušom.
Čo bolo prvotnou inšpiráciou na tvorbu virtuálnej platformy pre eventy?
Štefan: Našim klientom sme už niekoľko rokov hovorili, že prichádza éra hybridných eventov. Sami postupne videli, že obsah, ktorý na eventoch vzniká, už nie je viazaný len na miesto konania eventu. Rozmýšľali sme preto nad tým, ako vytvoriť nejaký informačný hub digitálnych informácií, ktoré event vytvára. A jednou z ciest, ktoré sme si na to zvolili, bola platforma, ktorá by sprevádzala účastníkov na evente a vedeli by sa jej opýtať na všetko, čo ich zaujíma. Nielen na p...
Zostáva vám 85% na dočítanie.