APRSR
StoryEditor

Asociácia PR pozýva na ďalšie espresso

15.01.2018, 13:10
Autor:
rmrm
Hlavnou témou esPRessa bude predstavenie najlepších PR projektov roka 2017, ktoré bodovali v súťaži PROKOP.

Novoročný raňajkový formát APRSR sa uskutoční 25. januára 2018 o 8:30 hod v Monsters café. Rezervujte si termín. 

Aktualizácia: Na EsPResse budú prezentované najlepšie PR projekty roka 2017.

Aj ja som Lidl - nová zamestnávateľská značka:: Ako definovať  interné hodnoty, podporiť stotožnenie sa zamestnancov s firmou a pritom ich čo najviac zapojiť do celého procesu.
Tomáš Bezák, vedúci úseku komunikácie Lidl Slovenská republika
 
Film Čiara: Ako  robiť PR pre film a pokoriť tak rekordy návštevnosti?
Wanda Adamík Hrycová, producentka
Monika Želasková, MCC PRofessionals
 
Simulátor autizmu: Ako prepojiť technológie s komunikáciou a vytvoriť štvrtú najúspešnejšiu kampaň na svete?
Peter Jančárik, Strategist & Partner Seesame
 
Metro: Deň súkromného podnikania: Ako zapojiť do projektu takmer 1500 podnikateľov a vzdať hold ich tvrdej a poctivej práci?
Sergej Danilov, Account Director AMI Communications Slovakia

01 - Modified: 2017-11-20 11:26:33 - Feat.: 0 - Title: PROKOP 2017: Najviac shortlistov má agentúra Seesame
01 - Modified: 2024-09-20 06:53:10 - Feat.: - Title: Značky sú rezervovanejšie v komunikácii celospoločenských tém. Nechcú polarizovať spoločnosť 02 - Modified: 2024-08-02 07:00:00 - Feat.: - Title: Špeciálny projekt APRSR: Rastúca komplexita a výzvy prajú komunikačným lídrom 03 - Modified: 2024-01-17 11:15:16 - Feat.: - Title: Agentúry využívajú AI nástroje prevažne na analýzu dát a zlepšenie cielenia kampaní 04 - Modified: 2023-12-11 13:21:38 - Feat.: - Title: Iniciatíva Férového tendra: Férovosť šetrí čas aj peniaze 05 - Modified: 2023-08-17 07:24:23 - Feat.: - Title: Asociácia PR agentúr plánuje rast a hľadá nových členov
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
21. november 2024 20:43