Asociácia tak pokračuje v spájaní rešpektovaných komunikačných agentúr na Slovensku. Počet jej členov sa zvýšil na rekordných 20.
„Rozširovanie členskej základne posilňuje nielen našu schopnosť spoločne posúvať celé odvetvie PR dopredu, ale rovnako aj kultivovať prostredie a nastavovať štandardy zodpovednej komunikácie," hovorí Soňa Lexmanová, prezidentka APRSR. Práve tento rozmer asociácie zohral kľúčovú rolu pri rozhodovaní o vstupe aj u dvoch „nováčikov“.
„Prijatie spoločnosti Grape PR za člena Asociácie PR agentúr Slovenska vnímame ako silný záväzok. Teší nás, že môžeme byť súčasťou profesijnej komunity, ktorá formuje štandardy kvalitnej komunikácie na Slovensku. V rámci nášho členstva sa chceme aktívne venovať najmä témam etiky v PR, transparentnosti a férovosti tendrov – najmä v štátnej správe a štátnych firmách," hovorí Richard Fides, CEO a partner agentúry. Za dôležitú považuje edukáciu štátnych inštitúcií v oblasti nastavenia transparentných podmienok verejných obstarávaní s cieľom prispieť k zdravšiemu komunikačnému prostrediu a tým aj k vyššej dôvere verejnosti v štát a štátne inštitúcie.Jednou z priorít APRSR je práve edukácia v oblasti etiky komunikácie. Netýka sa to len samotného obsahu, ale aj procesu jej vzniku, ktorý začína už výberom PR agentúry. APRSR je zakladajúcim partnerom iniciatívy Férový tender, ktorá spája komunikačnú branžu s cieľom zvýšiť transparentnosť a kvalitu komunikačných tendrov.
Neuropea vstupuje do asociácie v čase, keď sa dôveryhodná a zodpovedná komunikácia dostávajú na Slovensku, aj vo svete pod silný tlak.
„Činnosť APRSR sledujeme už dve desaťročia. Nevstupujeme do nej preto, aby sme si mohli pridať ďalší odznak na web, ale preto, že dnes je asociácia vo fáze, keď dokáže reálne ovplyvňovať komunikačné štandardy a byť silným hlasom. Navyše v dobe, keď to má najväčší zmysel,“ vysvetlil Peter Papanek, CEO a zakladateľ agentúry. Dodáva, že APRSR vníma ako platformu, kde kvalita a zodpovednosť sú normou pre každého profesionála v PR a PA. Okrem členskej základne dochádza aj k rozšíreniu prezídia asociácie. Jeho novou posilou sa stala Kristína Stella Krištúfková, Head of PR agentúry Grayling. „V prvom rade ďakujem členským agentúram za dôveru. Vnímam, že je pred nami viacero výziev a som rada, že na nich budem môcť spolupracovať s tak skúsenými odborníkmi akí v prezídiu sú. Teším sa na všetky aktivity, ktoré sa nám podarí spolu zrealizovať a prispieť tak k formovaniu komunikačného prostredia na Slovensku,“ dodáva nová členka Prezídia.Aktuálni členovia APRSR:
- 1st CLASS AGENCY
- 10/10 Communications
- AMI Communications
- Black Apple
- Casual
- Divino
- Dynamic Relations
- Event2all
- Grape PR
- Grayling
- GreenTalk
- LEMUR
- MEDIA CENTRAL
- Neopublic
- Neuropea
- PA Matters
- Konektor
- PRime time
- Seesame
- SKPR STRATEGIES

