StoryEditor

Asociácia public relations SR má už 20 členov. Jej rady posilní Grape PR a Neuropea

26.11.2025, 08:05
Autor:
lezlez

Valné zhromaždenie Asociácie public relations SR (APRSR) prijalo do svojich radov dvoch nových riadnych členov: agentúru Grape PR, ktorá sa výrazne profiluje v komunikácii zdravotníckych a zdravotných tém a agentúru Neuropea, ktorá integruje služby Public Relations a Public Affairs.

Asociácia tak pokračuje v spájaní rešpektovaných komunikačných agentúr na Slovensku. Počet jej členov sa zvýšil na rekordných 20.

 „Rozširovanie členskej základne posilňuje nielen našu schopnosť spoločne posúvať celé odvetvie PR dopredu, ale rovnako aj kultivovať prostredie a nastavovať štandardy zodpovednej komunikácie," hovorí Soňa Lexmanová, prezidentka APRSR. Práve tento rozmer asociácie zohral kľúčovú rolu pri rozhodovaní o vstupe aj u dvoch „nováčikov“.

image

Richard Fides

„Prijatie spoločnosti Grape PR za člena Asociácie PR agentúr Slovenska vnímame ako silný záväzok. Teší nás, že môžeme byť súčasťou profesijnej komunity, ktorá formuje štandardy kvalitnej komunikácie na Slovensku. V rámci nášho členstva sa chceme aktívne venovať najmä témam etiky v PR, transparentnosti a férovosti tendrov – najmä v štátnej správe a štátnych firmách," hovorí Richard Fides, CEO a partner agentúry. Za dôležitú považuje edukáciu štátnych inštitúcií v oblasti nastavenia transparentných podmienok verejných obstarávaní s cieľom prispieť k zdravšiemu komunikačnému prostrediu a tým aj k vyššej dôvere verejnosti v štát a štátne inštitúcie.

Jednou z priorít APRSR je práve edukácia v oblasti etiky komunikácie. Netýka sa to len samotného obsahu, ale aj procesu jej vzniku, ktorý začína už výberom PR agentúry. APRSR je zakladajúcim partnerom iniciatívy Férový tender, ktorá spája komunikačnú branžu s cieľom zvýšiť transparentnosť a kvalitu komunikačných tendrov.

Neuropea vstupuje do asociácie v čase, keď sa dôveryhodná a zodpovedná komunikácia dostávajú na Slovensku, aj vo svete pod silný tlak.

image

Peter Papanek Neuropea

Činnosť APRSR sledujeme už dve desaťročia. Nevstupujeme do nej preto, aby sme si mohli pridať ďalší odznak na web, ale preto, že dnes je asociácia vo fáze, keď dokáže reálne ovplyvňovať komunikačné štandardy a byť silným hlasom. Navyše v dobe, keď to má najväčší zmysel,“ vysvetlil Peter Papanek, CEO a zakladateľ agentúry. Dodáva, že APRSR vníma ako platformu, kde kvalita a zodpovednosť sú normou pre každého profesionála v PR a PA.

image

Kristína Stella Krištúfková

Okrem členskej základne dochádza aj k rozšíreniu prezídia asociácie. Jeho novou posilou sa stala Kristína Stella Krištúfková, Head of PR agentúry Grayling. „V prvom rade ďakujem členským agentúram za dôveru. Vnímam, že je pred nami viacero výziev a som rada, že na nich budem môcť spolupracovať s tak skúsenými odborníkmi akí v prezídiu sú. Teším sa na všetky aktivity, ktoré sa nám podarí spolu zrealizovať a prispieť tak k formovaniu komunikačného prostredia na Slovensku,“ dodáva nová členka Prezídia.  

Aktuálni členovia APRSR:

  1. 1st CLASS AGENCY
  2. 10/10 Communications
  3. AMI Communications
  4. Black Apple
  5. Casual
  6. Divino
  7. Dynamic Relations
  8. Event2all
  9. Grape PR
  10. Grayling
  11. GreenTalk
  12. LEMUR
  13. MEDIA CENTRAL
  14. Neopublic
  15. Neuropea
  16. PA Matters
  17. Konektor
  18. PRime time
  19. Seesame
  20. SKPR STRATEGIES

 

01 - Modified: 2025-09-09 07:23:43 - Feat.: - Title: PR si vyžaduje nové služby aj zručnosti. V kurze sú hybridní komunikátori 02 - Modified: 2025-07-28 06:21:32 - Feat.: - Title: AI preniká aj do PR. Odborníci kladú dôraz na transparentnosť, etiku a efektívnosť 03 - Modified: 2025-07-02 09:06:10 - Feat.: - Title: Katarína Remiaš: Sme svedkami konca "fake purpose" 04 - Modified: 2024-09-20 06:53:10 - Feat.: - Title: Značky sú rezervovanejšie v komunikácii celospoločenských tém. Nechcú polarizovať spoločnosť 05 - Modified: 2024-08-02 07:00:00 - Feat.: - Title: Špeciálny projekt APRSR: Rastúca komplexita a výzvy prajú komunikačným lídrom
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
26. november 2025 08:05