StoryEditor

Slovenská sporiteľňa predstavuje Georgea. Nový internetbanking

15.01.2018, 19:40
Autor:
rmrm
Začiatkom nového roka začal teasing, dnes Slovenská sporiteľňa oficiálne predstavuje Georgea.

Slovenská sporiteľňa predstavuje nové šikovné bankovanie George, ktoré je inšpirované užívateľským zážitkom zo sociálnych médií.

George umožňuje jednoducho manažovať rodinné financie v online prostredí. Nový internetbanking je oproti svojmu  predchodcovi modernejší, jednoduchší na vyhľadávanie či správu financií a užívateľsky prijateľný pre všetky generácie. George je zároveň digitálna platforma, ktorá bude priebežne prinášať nové služby a vylepšenia. Slovenská sporiteľňa súčasne prináša aj novú mobilnú aplikáciu George Go. Tá nahradí doterajšie aplikácie Účty a Platby. V novom Georgeovi budú mať klienti všetko v jednej aplikácii. Viac sa dozviete v tlačovej správe.

Cieľom kampane je podľa slov Štefana Frimmera, riaditeľa odboru komunikácie a sponzoringu, predstaviť Georgea klientom banky ako nové šikovné bankovanie a motivovať ich k jeho používaniu.

Vizitka kampane:

Reklamná agentúra: Zaraguza

Režisér: Max Turek

Strategic director: Juraj Pobjecký

Copywriter: Jaroslav Vigh

Art director: Milan Malý

Accoun manager: Marián Záhorec

Produkcia: Protos

Posolstvo kampane: George – nové šikovné bankovanie od SLSP.

Fázy kampane: 1.1.-15.1.2018 -Teasing, od 15.1. - Predstavenie Georgea

Cieľová skupina: Klienti SLSP

Mediamix: TV, Online, OOH, Rádio

01 - Modified: 2024-10-01 08:41:30 - Feat.: - Title: Každý môže zdolať svoj Everest! Slovenská sporiteľňa novou kampaňou povzbudzuje Slovákov 02 - Modified: 2024-05-10 13:43:44 - Feat.: - Title: Backstage z Hodnotenia Stratégií: Zažili sme aj emócie trápnosti a hanby 03 - Modified: 2023-11-02 10:46:09 - Feat.: - Title: Brand purpose funguje, ak sa značky na nič nehrajú a inšpirujú ľudí 04 - Modified: 2023-10-02 11:14:10 - Feat.: - Title: Zlaté klince sú pre nás uznaním brandže, že robíme niečo výnimočné 05 - Modified: 2023-09-22 11:38:00 - Feat.: - Title: Ak chceme lepšiu budúcnosť, treba ísť voliť, hovorí v novej kampani Slovenská sporiteľňa
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. november 2024 19:07