Po úspechu prvého ročníku súťaže Digital PIE sa znova otvára príležitosť uchádzať sa o post najlepších prác za rok 2017 v jednej z troch kategórií.
Za súťažou stojí opäť Asociácia digitálnych marketingových agentúr (ADMA) a organizátor RULEZZ konferencií - TheMarketers.biz. Novým partnerom sa stalo združenie pre internetovú reklamu IAB Slovakia, ktoré odovzdá špeciálne ocenenie pre slovenské médiá.
Cieľom súťaže je prostredníctvom odbornej poroty komplexne ohodnotiť najlepšie projekty v oblasti digitálneho marketingu vytvorené slovenskými subjektami za uplynulý kalendárny rok. Súťaž je určená len pre projekty z oblasti digitálnej komunikácie (nie produktom, startupom a pod.).
Digital PIE má rovnako ako v minulom ročníku celkovo tri kategórie. Porota bude posudzovať výkon kampaní (Performance), originalitu nápadu (Idea) a ich spracovanie (Execution). Práce môžu súťažiť v jednej, dvoch alebo všetkých troch kategóriách naraz.
O výsledkoch budú rozhodovať dve poroty. „Veľká porota“ bude zložená zo všetkých prihlasovateľov a bude rozhodovať o postupe prác na shortlist. Týmto spôsobom chceme zabezpečiť čo najväčšiu transparentnosť hodnotenia.
„Kmeňová porota“ bude mať tento rok až 14 členov a tvoria ju odborníci z rôznych oblastí biznisu a digitálneho marketingu – z agentúr, médií, zadávateľov reklamy a nového partnera súťaže združenia pre internetovú reklamu IAB Slovakia. Jeden porotca sa do Kmeňovej poroty dostane žrebovaním z Veľkej poroty. Kmeňová porota bude rozhodovať o finálnej podobe shortlistu a tiež o udelení hlavných cien Digital PIE.
„Prvý ročník Digital PIE prekonal naše očakávania z hľadiska počtu prihlásených prác, ale aj celkového záujmu o súťaž. Digitálny trh naďalej progresívne rastie a preto dúfam, že spolu s ním porastie aj kvalita prihlasených prác a samozrejme samotná účasť na súťaži.“ prezident ADMA Pavol Kubán.
Ak sa podarí nadviazať na vydarený uplynulý ročník súťaže, bude to dobrá správa pre celý trh digitálneho marketingu. V tomto biznise je totiž mimoriadne dôležité zachytiť zmeny, ktorými prechádza celý marketing i marketingová komunikácia. A efektívne na ne reagovať. Aj preto má súťaž Digital PIE svoje opodstatnenie a je ju potrebné vnímať ako prejav identity trhu digitálneho marketingu v tejto dobe. Lebo časy sa menia,“ hodnotí Palo Hapák, partner TheMarketers.biz
Do druhého ročníka súťaže sa môžu prihlásiť práce, ktoré vytvorili slovenské subjekty v rokoch 2017. Prihlasovací formulár a bližšie informácie o súťaži sú dostupné na webe súťaže.
Prihlasovať práce je možné do 2. februára 2018. Shortlisty budú na stránke zverejnené v priebehu februára. Slávnostné vyhlásenie víťazov spojené s afterparty sa uskutoční 2. marca 2018.