mBank spúšťa koncom januára novú reklamnú kampaň zameranú na mobilnú aplikáciu mBank 3.0. Hlavnou tvárou sa stala známa hviezda z talentovej súťaže- „trapnomág“ Richard Nedvěd.
Hlavným motívom kampane je jednoduchosť respektíve jednoduché riešenie v oblasti osobných financií. Banka nasadí dokopy päť spotov, ktoré sa objavia na televíznych kanáloch skupiny JOJ, online a na pobočkách mBank. Predstavujú hlavné a užitočné funkcie úplne novej aplikácie mBank, ktorú banka pre svojich klientov pripravila pri príležitosti jej 10. narodenín.
Oproti starej má aplikácia množstvo nových funkcií a vychytávok, ktoré v jednotlivých reklamách približuje predstaviteľ „trapnomágie“ Richard. Kým on sa snaží neustále vymýšľať triky, ako si v bežnom živote udržať prehľad vo financiách, jeho partnerka mu ukazuje jednoduché riešenia zhmotnené v aplikácii mBank. Je stelesnením človeka, pre ktorého je dôležité, aby mal svoju banku vždy na blízku a dokáže vyriešiť to, čo potrebuje, kedy chce a kde chce.
Kľúčovým odkazom kampane je „mBank máte vždy jednoducho pri sebe“.
Reklamná kampaň priblíži aj ďalšie funkcionality ako rýchle a jednoduché zriadenie pôžičky, hľadanie najbližšieho bankomatu, fulltextové vyhľadávanie či platbu na mobilné číslo.
Vizitka kampane:
Kreatíva pochádza z dielne reklamnej agentúry Havas Worldwide Prague. Mediálne plánovanie mala na starosti agentúra Starmedia. O produkciu sa postarala spoločnosť Soft Pillow na čele s režisérom Janom Chramostom.
„Jan natočil niekoľko medzinárodne oceňovaných krátkych filmov. So svojou kreatívnou skupinou sa špecializuje na natáčanie videoklipov, televíznych reklám a internetových relácií. Minulý rok získal v USA cenu za najlepšiu réžiu v súťaži 48 Hour Film Project, ktorej bola česká pobočka mBank partnerom,“ uviedla riaditeľka marketingu mBank pre Českú republiku a Slovensko Tereza Froňková.