StoryEditorMarketer's View: Rola Lišiaka sa mení. Z otca rodiny sa stal expert
Hovorí Daša Matušíková, riaditeľka úseku marketingu Prvej stavebnej sporiteľne.
Ste takmer dva roky vo funkcii. Aké marketingové nástroje považujete pre PSS za najefektívnejšie?
Samozrejme, je to efektívny mix všetkých dostupných nástrojov. Vždy ide o to, nájsť tie správne puzzle, ktoré v konečnom dôsledku vyskladajú potrebný obrázok. V PSS sme prenastavili mediálne offline stratégie a veľmi efektívne sme začali pracovať s online a lead manažmentom.
Nedávno ste uviedli nový koncept komunikácie, ktorý predstavuje Lišiaka ako experta na financovani...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2022-02-07 17:17:59 - Feat.: 0 - Title: Marketer's View: Práve v čase pandémie potrebuje spotrebiteľ usmerniť
02 - Modified: 2022-02-07 17:18:11 - Feat.: 0 - Title: Marketer's View: Push the button. To sú nové možnosti, ktoré prinášame
03 - Modified: 2021-11-25 11:00:10 - Feat.: 0 - Title: Marketer's View: Pandémia je veľkou skúškou stability
01 - Modified: 2023-05-05 14:06:23 - Feat.: - Title: PSS spustila novú kampaň na podporu sporenia
02 - Modified: 2023-03-16 15:03:35 - Feat.: - Title: Otvorenosť, efektivita a rýchlosť: Tieto témy dominujú internej komunikácii (anketa)
03 - Modified: 2023-03-05 23:00:00 - Feat.: - Title: Aj my máme svoj pohľad na tendre, skicovné či feedback, hovoria zadávatelia o iniciatíve Férový tender
04 - Modified: 2022-11-03 12:20:54 - Feat.: - Title: mojeSPORENIE: PSS-ka v novej kampani komunikuje jednopercentnú úrokovú sadzbu na stavebnom sporení
05 - Modified: 2022-10-03 09:08:03 - Feat.: - Title: Predstavenstvo PSS má nového člena. Prichádza z Rakúska