StoryEditor

Marketer's View: Rola Lišiaka sa mení. Z otca rodiny sa stal expert

21.12.2021, 07:36
Hovorí Daša Matušíková, riaditeľka úseku marketingu Prvej stavebnej sporiteľne.

Ste takmer dva roky vo funkcii. Aké marketingové nástroje považujete pre PSS za najefektívnejšie?
Samozrejme, je to efektívny mix všetkých dostupných nástrojov. Vždy ide o to, nájsť tie správne puzzle, ktoré v konečnom dôsledku vyskladajú potrebný obrázok. V PSS sme prenastavili mediálne offline stratégie a veľmi efektívne sme začali pracovať s online a lead manažmentom.

Nedávno ste uviedli nový koncept komunikácie, ktorý predstavuje Lišiaka ako experta na financovani...

Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2022-02-07 17:17:59 - Feat.: 0 - Title: Marketer's View: Práve v čase pandémie potrebuje spotrebiteľ usmerniť 02 - Modified: 2022-02-07 17:18:11 - Feat.: 0 - Title: Marketer's View: Push the button. To sú nové možnosti, ktoré prinášame 03 - Modified: 2021-11-25 11:00:10 - Feat.: 0 - Title: Marketer's View: Pandémia je veľkou skúškou stability
01 - Modified: 2025-09-23 10:54:46 - Feat.: - Title: PSS predstavuje novú kampaň: spokojné bývanie začína stavebkom 02 - Modified: 2024-01-22 13:11:08 - Feat.: - Title: PSS svoju novú kampaň postavila na výrazných individualitách 03 - Modified: 2023-10-03 07:07:36 - Feat.: - Title: PSS zvyšuje úrokový bonus a spúšťa novú kampaň na podporu sporenia 04 - Modified: 2023-07-06 07:20:35 - Feat.: - Title: PSS prichádza s netradičnou metalovou náborovou kampaňou 05 - Modified: 2023-05-05 14:06:23 - Feat.: - Title: PSS spustila novú kampaň na podporu sporenia
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
05. december 2025 12:10