StoryEditorMarketer's View: Rola Lišiaka sa mení. Z otca rodiny sa stal expert
Hovorí Daša Matušíková, riaditeľka úseku marketingu Prvej stavebnej sporiteľne.
Ste takmer dva roky vo funkcii. Aké marketingové nástroje považujete pre PSS za najefektívnejšie?
Samozrejme, je to efektívny mix všetkých dostupných nástrojov. Vždy ide o to, nájsť tie správne puzzle, ktoré v konečnom dôsledku vyskladajú potrebný obrázok. V PSS sme prenastavili mediálne offline stratégie a veľmi efektívne sme začali pracovať s online a lead manažmentom.
Nedávno ste uviedli nový koncept komunikácie, ktorý predstavuje Lišiaka ako experta na financovani...
Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2022-02-07 17:17:59 - Feat.: 0 - Title: Marketer's View: Práve v čase pandémie potrebuje spotrebiteľ usmerniť
02 - Modified: 2022-02-07 17:18:11 - Feat.: 0 - Title: Marketer's View: Push the button. To sú nové možnosti, ktoré prinášame
03 - Modified: 2021-11-25 11:00:10 - Feat.: 0 - Title: Marketer's View: Pandémia je veľkou skúškou stability
01 - Modified: 2025-09-23 10:54:46 - Feat.: - Title: PSS predstavuje novú kampaň: spokojné bývanie začína stavebkom
02 - Modified: 2024-01-22 13:11:08 - Feat.: - Title: PSS svoju novú kampaň postavila na výrazných individualitách
03 - Modified: 2023-10-03 07:07:36 - Feat.: - Title: PSS zvyšuje úrokový bonus a spúšťa novú kampaň na podporu sporenia
04 - Modified: 2023-07-06 07:20:35 - Feat.: - Title: PSS prichádza s netradičnou metalovou náborovou kampaňou
05 - Modified: 2023-05-05 14:06:23 - Feat.: - Title: PSS spustila novú kampaň na podporu sporenia