StoryEditor

PSS predstavuje novú kampaň: spokojné bývanie začína stavebkom

22.09.2025, 15:43
Autor:
redred

PSS, Prvá stavebná sporiteľňa, spúšťa na jeseň novú marketingovú kampaň k produktu mojeSPORENIE. Televízny spot a online komunikácia predstavujú kreatívny koncept postavený na jednoduchom posolstve: Chcete byť s bývaním spoko? Založte si stavebko.

Reklamný spot využíva dialogickú formu rozprávania a stavia na bežnej životnej situácii – rekonštrukcii bývania. Majster po skončení práce oceňuje polohu bytu a pýta sa majiteľa, ako financoval jeho kúpu. Odpoveď „stavebko“ prichádza ako samozrejmé riešenie, ktoré pozná každý.

„Našou ambíciou je osloviť klientov moderným, no zároveň autentickým spôsobom. Využívame ľahkú nadsádzku, príjemnú štylizáciu a starostlivo vybraných hercov, aby spot pôsobil prirodzene a motivoval ľudí premýšľať o vlastnom bývaní,“ hovorí Radoslav Mahút, riaditeľ marketingu a digitálneho predaja PSS. Produkt mojeSPORENIE klientom prináša transparentné a zrozumiteľné sporenie, ktoré im umožňuje plánovať svoje bývanie s istotou a dôverou. PSS ho stavia na dlhodobej stabilite a praktických benefitoch, ktoré prispievajú k finančnej pohode a spokojnosti klientov.

Kampaň je postavená na princípe skratkového vyjadrovania, ktoré je typické pre bežnú reč: „fitko, solárko, stavebko“. Hlavným cieľom je priblížiť produkt mojeSPORENIE ako dostupné a zrozumiteľné riešenie, ktoré prináša istotu a pohodu pri plánovaní bývania. „Chceli sme ukázať, že stavebné sporenie je prirodzenou súčasťou života mnohých ľudí. V spote preto pracujeme s odľahčeným dialógom a pointou, ktorá má ambíciu zľudovieť a zostať v pamäti,“ dodáva Alexandra Kamenická, vedúca odboru značky a reklamy PSS.

Na tvorbe kampane spolupracovala PSS s agentúrou Istropolitana Ogilvy. Kampaň bude od septembra nasadená v televízii aj v online prostredí.

image

PSS spoko stavebko

Vizitka kampane:

Klient: PSS, Prvá stavebná sporiteľňa
Riaditeľ úseku marketingu: Radoslav Mahút
Vedúci odboru značky a reklamy: Alexandra Kamenická
Brand manažér offline: Karin Čechová
Brand manažér online: Barbora Čajková
Agentúra: Istropolitana Ogilvy
Strategy Planner: Veronika Romsauerová, Juraj Plánovský
Creative Director: Peter Hrevuš
Art Director: Peter Hrevuš
Copywriter: Vlado Janček, Marek Suchitra
Social Media Manager: Marek Suchitra
Account Director: Petra Lukáčová
Account Manager: Veronika Poláková
Account Executive: Lukáš Konečný
Produkcia: PROTOS PRODUCTIONS
Postprodukcia: Alien studio
Režisér: Jonáš Karásek
Mediálna agentúra: Initiative

01 - Modified: 2025-12-01 10:15:17 - Feat.: - Title: Slovak Parcel Service predstavil vianočný online spot s Jozefom Vajdom 02 - Modified: 2025-11-26 09:57:56 - Feat.: - Title: COOP Jednota v novej kampani formátu TEMPO spája známe postavy a nečakané prvky 03 - Modified: 2025-11-13 13:47:44 - Feat.: - Title: 365.bank 17. novembra symbolicky prenechá svoj televízny reklamný priestor divadlám 04 - Modified: 2025-11-13 08:09:12 - Feat.: - Title: Spoznať kvalitu skla RONA v Lidli sa oplatí. Odkazuje Peter Sklár v novej kampani 05 - Modified: 2025-11-12 12:56:15 - Feat.: - Title: Vianočná kampaň BILLA: Vianoce sú, keď nezabúdame byť ľuďmi
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
05. december 2025 12:11