Do začiatku Zimných Olympijských hier v Pjongčangu zostávajú dva dni. Sponzori sa samozrejme snažia čo najlepšie využiť investície, ktoré pravdepodobne siahajú do výšky niekoľkých miliónov dolárov a odprezentovať svoju značku v reklamnom spote.
Investori a marketéri počas Olympijských hier v Soči v roku 2014 investovali do akejkoľvek formy reklamy dohromady 800 miliónov dolárov. Informovala o tom americká spoločnosť NBC, ktorá zabezpečuje predaj reklamy počas Olympijských hier. Tento rok sa očakáva, že sa percento zvýši o dvojciferné číslo.
Pozrite si prehľad značiek, ktoré do reklamy investovali tento rok.
Spoločnosť Alibaba predstavila tri emotívne videá, ktorými motivuje účastníkov aj neučastníkov Olympijských hier. Jeden zo spotov je príbehom amatérsky hokejistov z Keni, ktorých snom je zahrať si naozajstný hokej na ľade. Message videa znie: „Veríme, že veľké sny začínajú v malom.“
Posolstvom ďalších dvoch spotov je, že z malého sa môže stať niečo veľké a úžasné a malé kroky môžu viesť k niečomu veľkému. Všetky tri spoty komunikujú naozaj pekné myšlienky.
Značka Intel sa stala jednou z top sponzorov Olympijských hier po tom, ako McDonald´s skončil sponzorstvo o tri roky skôr. Fanúšikovia budú mať možnosť sledovať jednotlivé disciplíny s virtuálnou realitou. Reklama ukazuje rôznych ľudí po celom svete sledujúcich Olympijské hry s VR príslušenstvom.
Samsung v spote, ktorý pokračuje s ich mottom „Do what you can´t“ ukazuje holandských korčuliarov Sjinkie Knegt a Suzanne Schulting. Obaja reprezentanti pri tréningu využívajú technológie značky, ktoré im majú pomôcť vo viacerých aspektoch, ktoré potrebujú počas tréningu sledovať. Samsung je sponzorom Medzinárodného olympijského výboru už 30 rokov. Ako lokálny sponzor začal počas Letných Olympijských hier v roku 1988 v Južnej Kórei.
Procter and Gamble pokračuje v kampani „Thank you Mom“ aj na Olympijských hrách. V spote ukazuje niekoľko detí so zdravotným problémom, pri ktorých stále stojí podporujúca mama. Hlavnou myšlienkou je zbúrať predsudky voči náboženstvu, farbe pleti, sexuálnej orientácii alebo zdravotnému postihnutiu. Po zverejnení spotu vzniklo na internete niekoľko špekulácií, či P&G príliš nezabúda na otcov.
Toyota sa v spote zameriava na to aby ukázala, že zabezpečí pohyblivosť každému. Pozrite si rôzne technológie, ktorými to naozaj dokáže.