Agentúra PR Clinic pomôže Pivovarom Topvar so spustením novej komunikačnej stratégie pre kľúčové iniciatívy a tiež s produktovou komunikáciou pre značky Šariš, Pilsner Urquell, Birell, Velkopopovický Kozel, Gambrinus, Kingswood, Excellent či Frisco.
„Teší nás, že po korporátnej komunikácii, s ktorou Pivovarom Topvar pomáhame od júla minulého roka, môžeme DNA našej agentúry vštepiť aj do ďalších výziev, ktoré nás s touto spoločnosťou čakajú. Agentúra preto pred nové úlohy postavila tím ľudí s dlhoročnými skúsenosťami v PR a v médiách,“ uviedol account director agentúry PR Clinic Martin Dobiš.
„Pre Pivovary Topvar začal ďalší významný rok, ktorý len podčiarkol nevyhnutnosť nájsť spoľahlivého strategického partnera pre produktové PR a vzťahy s médiami. Tešíme sa na spoluprácu s tímom PR Clinic a rozbeh množstva inšpiratívnych projektov spojených s našimi značkami,“ zdôraznila marketingová manažérka Pivovarov Topvar Martina Novak.
Pivovary Topvar vyhlásili výberové konanie na hlavného kreatívneho partnera pre prémiový ležiak Pilsner Urquell. Tender sa týka českého a slovenského trhu.