StoryEditor

VšZP zo srdca ďakuje zdravotníkom a poistencom

22.12.2021, 09:39
Autor:
(red)(red)
V aktuálnej vianočnej kampani.

„Najkrajšie chvíle sú tie, keď sme spolu“. Tak znie hlavné posolstvo vianočnej kampane najväčšej zdravotnej poisťovne, ktoré je odkazom vďačnosti všetkým zdravotníkom, ktorí vynakladajú maximálne úsilie pre záchranu ľudských životov, a zároveň je poďakovaním existujúcim a novým poistencom za prejavenú dôveru.​

​​„Pandémia nás utvrdila v tom, že Vianoce Vianocami nerobí sneh, jedlo ani darčeky, ale naši blízki, ich prítomnosť a vedomie, že sú zdraví, respektíve, že ich zdravie je v dobrých rukách. Už dlhé mesiace sme svedkami toho ako zdravotníci siahajú na dno svojich fyzických a psychických síl, aby zachránili čo najviac ľudských životov. Ich potreby, čas na oddych, chvíle prežité s vlastnou rodinou odsunuli nabok, aby naplnili potreby pacientov. Aj týmto spôsobom im chceme vzdať úctu a vďaku za ich nasadenie, trpezlivosť a odhodlanie nevzdať to za žiadnu cenu,“ približuje Dominika Šulková, riaditeľka odboru marketingu a komunikácie VšZP.

Poisťovňa pokračuje v koncepte viacgeneračnej rodiny, ktorá symbolizuje široké spektrum svojich takmer troch miliónov poistencov. V spote sa, podľa slov Dominiky Šulkovej, kladie dôraz na zachytenie príjemnej atmosféry, ktorá plynie zo skutočnosti, že vianočné sviatky môžu prežiť spolu, a to práve vďaka zdravotníkom, ktorých úloha je nenahraditeľná a neoceniteľná. „Motív srdca v tomto prípade nabral ešte väčší a hlbší rozmer. Práve zdravotníci sú totiž srdcom nielen zdravotníctva, ale celej našej krajiny a bez srdca by to nešlo,“ dodáva Dominika Šulková.

Agentúra MullenLowe GGK, ktorá stojí za kreatívnym konceptom a zhotovením spotu doň vsadila aj odkaz pre takmer 3 milióny poistencov. „Záver roka je tradične aj o koncoročnom bilancovaní. Na jednej strane máme za sebou ďalší náročný pandemický rok, takže cítime potrebu poďakovať sa zdravotníkom. Na strane druhej sme dosiahli historický úspech s prepoisťovacou kampaňou a za to tiež radi ďakujeme. To najsilnejšie želanie nad tým celým nepriamo vychádza z deja krátkeho ďakovacieho spotu: tak ako trávi sviatky spolu naša reklamná rodinka, tak si želáme, aby ste mohli s najbližšími tráviť sviatky vy všetci. Toto zdanlivo banálne želanie nabralo vplyvom pandémie na dôležitosti a prestalo byť samozrejmosťou,“ dodáva kreatívny riaditeľ agentúry Vlado Slivka. Kampaň využíva televíziu, rádio, online priestor a sociálne médiá.

Vizitka kampane:
Názov kampane: Koncoročné poďakovanie 2021
Klient VšZP:
Dominika Šulková, riaditeľka marketingu a komunikácie
Petra Matejka, manažérka marketingu a nových médií
Sandra Miskolcziová – brand manažér
Kreatívna agentúra: MullenLowe GGK
Creative direction: Vlado Slivka
Art direction: Timotej Kelecsényi
Copy writting: Vlado Slivka, Roman Jurčák
Strategic management: Róbert Cyprich
Production management: Jozef Hupka
Account management: Marta Sekerková, Eva Pucherová
Produkcia: Be On Mind
Hudba kampane: Samuel Tomeček

VŠZP

 

01 - Modified: 2023-11-15 17:11:12 - Feat.: - Title: Komunikáciu VšZP povedie Alena Krčová 02 - Modified: 2023-09-28 12:53:09 - Feat.: - Title: Slovenský startup elv.ai má nového klienta. Dohodol sa na spolupráci v najväčšou zdravotnou poisťovňou 03 - Modified: 2021-08-24 10:15:25 - Feat.: - Title: VšZP prichádza s novou kampaňou. Všetko čo robíte, robte so srdcom odkazuje
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
23. apríl 2024 23:10