„Najkrajšie chvíle sú tie, keď sme spolu“. Tak znie hlavné posolstvo vianočnej kampane najväčšej zdravotnej poisťovne, ktoré je odkazom vďačnosti všetkým zdravotníkom, ktorí vynakladajú maximálne úsilie pre záchranu ľudských životov, a zároveň je poďakovaním existujúcim a novým poistencom za prejavenú dôveru.
„Pandémia nás utvrdila v tom, že Vianoce Vianocami nerobí sneh, jedlo ani darčeky, ale naši blízki, ich prítomnosť a vedomie, že sú zdraví, respektíve, že ich zdravie je v dobrých rukách. Už dlhé mesiace sme svedkami toho ako zdravotníci siahajú na dno svojich fyzických a psychických síl, aby zachránili čo najviac ľudských životov. Ich potreby, čas na oddych, chvíle prežité s vlastnou rodinou odsunuli nabok, aby naplnili potreby pacientov. Aj týmto spôsobom im chceme vzdať úctu a vďaku za ich nasadenie, trpezlivosť a odhodlanie nevzdať to za žiadnu cenu,“ približuje Dominika Šulková, riaditeľka odboru marketingu a komunikácie VšZP.
Poisťovňa pokračuje v koncepte viacgeneračnej rodiny, ktorá symbolizuje široké spektrum svojich takmer troch miliónov poistencov. V spote sa, podľa slov Dominiky Šulkovej, kladie dôraz na zachytenie príjemnej atmosféry, ktorá plynie zo skutočnosti, že vianočné sviatky môžu prežiť spolu, a to práve vďaka zdravotníkom, ktorých úloha je nenahraditeľná a neoceniteľná. „Motív srdca v tomto prípade nabral ešte väčší a hlbší rozmer. Práve zdravotníci sú totiž srdcom nielen zdravotníctva, ale celej našej krajiny a bez srdca by to nešlo,“ dodáva Dominika Šulková.
Agentúra MullenLowe GGK, ktorá stojí za kreatívnym konceptom a zhotovením spotu doň vsadila aj odkaz pre takmer 3 milióny poistencov. „Záver roka je tradične aj o koncoročnom bilancovaní. Na jednej strane máme za sebou ďalší náročný pandemický rok, takže cítime potrebu poďakovať sa zdravotníkom. Na strane druhej sme dosiahli historický úspech s prepoisťovacou kampaňou a za to tiež radi ďakujeme. To najsilnejšie želanie nad tým celým nepriamo vychádza z deja krátkeho ďakovacieho spotu: tak ako trávi sviatky spolu naša reklamná rodinka, tak si želáme, aby ste mohli s najbližšími tráviť sviatky vy všetci. Toto zdanlivo banálne želanie nabralo vplyvom pandémie na dôležitosti a prestalo byť samozrejmosťou,“ dodáva kreatívny riaditeľ agentúry Vlado Slivka. Kampaň využíva televíziu, rádio, online priestor a sociálne médiá.
Vizitka kampane:
Názov kampane: Koncoročné poďakovanie 2021
Klient VšZP:
Dominika Šulková, riaditeľka marketingu a komunikácie
Petra Matejka, manažérka marketingu a nových médií
Sandra Miskolcziová – brand manažér
Kreatívna agentúra: MullenLowe GGK
Creative direction: Vlado Slivka
Art direction: Timotej Kelecsényi
Copy writting: Vlado Slivka, Roman Jurčák
Strategic management: Róbert Cyprich
Production management: Jozef Hupka
Account management: Marta Sekerková, Eva Pucherová
Produkcia: Be On Mind
Hudba kampane: Samuel Tomeček