Značka Oreo z portfólia Mondelēz International zaháji vo februári novú aktivačnú kampaň. Kakaová sušienka s náplňou je na Slovensku aj v Českej republike obľúbená najmä medzi mladými, preto svoju cieľovú skupinu oslovuje predovšetkým v digitálnom priestore.
Novú kampaň spoločnosť odkomunikuje na Facebooku a Instagrame, kde budú youtuberi zábavnou formou vyzývať mileniálov k tomu, aby natočili video, ako sušienku konzumujú. V odľahčených videách na rovnakých sociálnych sieťach tiež ukáže rôzne typy ľudí, ktorí sušienku pred konzumáciou nejakou kreatívnou formou namočia do mlieka. Zapoja sa tak do súťaže o rôzne ceny.
„Okrem pripravenej kampane budeme tiež spolupracovať s vybranými yutubermi, Annou Sulc a Matúšom," hovorí manažérka značky Oreo Marie Buzková. „Tí nám prisľúbili, že na svojich profiloch budú vtipnou formou vyzývať fanúšikov, aby natočili svoje vlastné rituály spojené s konzumáciou týchto sušienok. Oreo plánujeme komunikovať v priebehu celého roka a využijeme určite aj všetky vhodné spotrebiteľské príležitosti. Komunikácia značky Oreo by mala byť v uvoľnenom duchu, preto volíme v digitále divokejší tón komunikácie vrátane sloganu „otočiť, olízať a omliekovať," vysvetľuje Marie Buzková.
Lokálnu komunikáciu brandu v tohtoročnej kampani zabezpečia agentúry PR.Konektor a Konektor Social v spolupráci s influencerskou agentúrou The HIVE, ktorá pre projekt vybrala vhodných ambasádorov. Nákup médií zabezpečuje agentúra Carat.