StoryEditor

Vajíčkobranie v hlavnej úlohe. Milka spúšťa novú veľkonočnú kampaň

15.03.2021, 11:35
Autor:
redred
Televízna kampaň bude nasadená od dnešného dňa až do Veľkonočného pondelka.

Značka čokolád Milka spoločnosti Mondelēz International po troch rokoch prichádza s novou veľkonočnou televíznou reklamou. Opäť v nej ožíva jedna zo starých veľkonočných tradícií – hľadanie vajíčok, čiže vajíčkobranie. Hoci sa na tento pôvodne germánsky zvyk už takmer pozabudlo, korene tradície hľadania vajec schovaných zajačikom na našom území siahajú až do 16. storočia.

Reklama rozpráva príbeh dvoch detí, ktoré sa na Veľkú noc prebúdzajú a nadšene sa vydávajú s košíčkom hľadať veľkonočné produkty Milka schované v záhrade a zažívajú pri tom nefalšovanú radosť. Nová kampaň chce inšpirovať rodiny, aby sa do tejto tradície zapojili a urobili si tak sviatky jari zábavnejšími aj v situácii, keď sa nemôžu s deťmi vydať za dobrodružstvom inam než do záhrady.

„Chceme slovenskému zákazníkovi ukázať, že aj v tejto zložitej dobe sa dá Veľká noc s rodinou osláviť zábavne a inak než tradične korbáčom,“ hovorí manažérka značky Milka Kristína Vlasáková a dodáva:„Vieme, že deti milujú prekvapenia, a čaro spoločného vajíčkobrania im ho dopraje. Rodičia majú možnosť vidieť svoje ratolesti šťastné a premeniť zábavnú hru na rodinnú aktivitu. To všetko v bezpečí a pohodlí domova.“

Televízna kampaň pobeží v Česku i na Slovensku od 15. marca až do Veľkonočného pondelka. Do komunikácie sa zapoja vybraní influenceri, ktorí svojim fanúšikom predstavia rituál vajíčkobrania. Vo vybraných predajniach bude prebiehať aj špeciálna in-store aktivita Buy & Get. Kampaň ďalej doplní komunikácia na sociálnych sieťach.

Reklamný spot pripravili agentúry Ogilvy Germany a Scholz & Friends Hamburg. Natáčania sa ujal režisér Kim Geldenhuys, ktorý stojí za úspešnými spotmi napr. pre značky Hyundai alebo Philips. Ústrednú pieseň potom bude možné počúvať na streamovacej platforme Spotify.

PR aktivity v Česku a na Slovensku zastrešuje agentúra Native PR. Spoluprácu s influencermi v oboch krajinách a nákup médií zabezpečuje agentúra Wavemaker.

Medzi najznámejšie značky spoločnosti Mondelēz International patria čokolády Milka a Cadbury, sušienky Oreo a LU alebo žuvačky Trident.

Do portfólia produktov na českom a slovenskom trhu patria značky BeBe Dobré ráno, Opavia, Brumík, Fidorka, Figaro, Halls, Kolonáda, Miňonky či TUC.

01 - Modified: 2019-08-14 12:18:20 - Feat.: 0 - Title: Británia zakázala reklamy zobrazujúce stereotypný pohľad na mužov a ženy 02 - Modified: 2021-01-28 17:59:10 - Feat.: 0 - Title: Európska komisia začala vyšetrovanie cukrovinkárskej firmy Mondelez
01 - Modified: 2020-11-20 09:01:07 - Feat.: - Title: Milka obdaruje na Vianoce tých, ktorí to nečakajú 02 - Modified: 2019-01-30 12:15:35 - Feat.: - Title: Vpíš sa do srdca s Milkou. Hovorí značka vo valentínskej kampani 03 - Modified: 2018-12-11 09:11:41 - Feat.: - Title: Milka postavila vianočné mestečko. V nákupnom centre 04 - Modified: 2018-02-16 12:47:18 - Feat.: - Title: OREO chystá kampaň v digitále zameranú na mladých 05 - Modified: 2018-02-13 19:16:35 - Feat.: - Title: Emotívny spot s nečakaným zvratom, súťaž o BlingMac a bizarný antivalentín od Kauflandu
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
15. august 2022 15:07