Česká súťaž Zlatá pecka 2018 pozná svojich víťazov. Z dvadsiatich ocenených prác, polovica putuje na Slovensko. Najúspešnejšou slovenskou agentúrou na tohtoročnej Zlatej pecke sa stal TRIAD, ktorý s prácou 17. november bodoval v kategórii Kampaň. S prácou Príroda je na dosah pre klienta Rajo Probia si odnáša "Pecku" v kategórii TV spot. Za prácu 17. november získala agentúra TRIAD špeciálne ocenenie Akademická cena Vysokej školy kreatívnej komunikácie, ktoré bolo v tomto roku novinkou.
Wiktor Leo Burnett získal dve Zlaté pecky - v kategórii Rozhlasový spot za prácu pre Heineken Slovensko - Zlatý bažant: Zlatý Bažant 73 Vianoce, druhú Zlatú pecku získala agentúra v kategórii TV spot za prácu pre Poštovú banku: Angelika.
Po jednom ocenení si zo súťaže Zlatá Pecka 2018 odnášajú aj ďalšie slovenské agentúry: MADE BY VACULIK bodoval v kategórii Kampaň s prácou Karta, ktorá má význam pre Tatra banku.
Respect APP získal "Pecku" v kategórii Plagát za Prácu Čistota, ktorú ste nevideli.
Zaraguza bodovala v kategórii Mobile s prácou Rexona telefónne číslo pre klienta Rexona.
This is Locco uspelo v kategórii Multimediálna a internetová prezentácia s prácou pre VÚB Banku - Skutočné rozprávkové domy.
Applepie získalo "Pecku" v kategórii Printová inzercia sa prácu V našej zemi zrodilo sa Štrbské Presso pre klienta Štrbské Presso.
Agentúra Core4 presvedčila porotu s prácou Viva Ulica! pre Slovenskú sporiteľňu a získala tak Zlatú pecku v kategórii Multimediálna a internetová prezentácia.
Do tohtoročnej Zlatej Pecky 2018 sa prihlásilo celkom 40 agentúr a iných prihlasovateľov. Súťaž tradične ocenila aj najobľúbenejšieho herca v reklame. Stal sa ním Ivan Trojan.