StoryEditor

Da Vinci na diaľnici a Lacoste, ktoré vymenilo krokodíla za ohrozené druhy

02.03.2018, 10:56
Autor:
pzpz
Týždeň v reklame o netradičných zaujímavých nápadoch značiek.

Uplynulý týždeň prišli známe značky LacosteMcDonald's s výbornými nápadmi. Lacoste prácou pomohol charitatívnej činnosti a McDonald's výborne využil svoje logo pri úprave smerových billboardov. A ukážka toho, ako vytvoriť 62 kilometrovú, teda najväčšiu a najzaujímavejšiu galériu na diaľnici. 

Galéria Louvre Abu Dhabi neláka návštevníkov aby sa prišli na výstavu svetoznámych obrazov pozrieť priamo do budovy. Prišla so skvelým nápadom, ako jednoducho a efektívne zaujať vodičov na diaľnici z Dubaja do Abu Dhabi.

V spolupráci s kreatívnou agentúrou a rozhlasovými stanicami vytvorili prvú prehliadku, ktorou sprevádza rádio priamo na diaľnici. Na billboardy presunuli 10 slávnych diel a tak cestujúci prechádzajú 62 kilometrovou galériou. Po priblížení k billboardu, si vodiči s naladeným príslušných rádiom vypočujú profesionálny výklad k maľbe, ktorý trvá 30 sekúnd.

Pri billboardoch ostaneme aj pri kampani McDonald's. Ten svoje známe oblúky z loga prispôsobil tak, aby na smerových billboardoch nahrádzali akékoľvek iné znaky. „Sledujte oblúky“ znie názov kampane, ktorá šikovne použila logo a nasmeruje vodičov do najbližších prevádzok.

Adweek

OOH kampaň bude nasadená vo frekventovaných oblastiach. Spoločnosť naznačuje, že sa dá prispôsobiť na celom svete a s minimálnym textom a kreatívnym využívaním farieb a loga značky použiť nielen národne, ale aj globálne.

Francúzska značka Lacoste vymenila ikonického krokodíla za 10 ohrozených druhov zvierat. V spolupráci s charitatívnou organizáciou na ochranu zvierat a kreatívnou agentúrou BETC, spoločnosť  v limitovanej edícii polokošieľ nahradí typický obrázok krokodíla živočíchmi v ohrození. Každému zvieraťu je venovaný presne taký počet polo tričiek, aký je ich reálny počet vo voľnej prírode. Celkovo je k dispozícii na predaj 1 775 produktov, ktoré je možné zakúpiť si online.

Lacoste

01 - Modified: 2018-02-20 08:52:09 - Feat.: 0 - Title: DIESEL predával fakeové oblečenie DEISEL. A agentúra v kampani ukázala byt alkoholičky 02 - Modified: 2018-02-23 12:05:41 - Feat.: 0 - Title: Týždeň v reklame: Inzerenti si zaplatia celú filmovú zápletku a Hornbach reklamuje niečo, čo nepredáva
01 - Modified: 2024-10-23 10:04:50 - Feat.: - Title: Do McDonald’s sa vracia obľúbená limitka. Späť je aj najobľúbenejšia kampaň značky 02 - Modified: 2023-09-25 13:15:58 - Feat.: - Title: Tereza Trepáčová sa stala riaditeľkou ľudských zdrojov pre McDonald‘s 03 - Modified: 2022-02-04 11:29:17 - Feat.: - Title: McDonald's láka na vylepšené receptúry burgerov 04 - Modified: 2021-07-29 20:40:52 - Feat.: - Title: Inšpirácie z Cannes: Aj rozchodom sa dajú vyjadriť hodnoty značky 05 - Modified: 2021-06-23 07:53:58 - Feat.: - Title: Nová kampaň McDonald's cieli na milovníkov kávy McCafé
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
05. november 2024 12:38