Ako informoval Martin Kuruc, výkonný riaditeľ Tesco pre ČR a SR, príbehy budú o rodinných zvykoch a zážitkoch, ktoré prežívame počas príprav našich obľúbených pokrmov z celej našej krajiny. Tieto príbehy budú kľúčovými článkami novej kampane, a to počas celého roka. Prvým marcovým príbehom bude príprava pečenej kačice, typického veľkonočného pohostenia.
„V spoločnosti Tesco sme boli vždy nadšení z potravín v našej ponuke. Sme hrdí na kvalitu našich potravín a vieme, aké je jedlo dôležité pri zbližovaní ľudí,“ uviedol Martin Kuruc a dodáva: „Príbehy písané s chuťou prinášajú jedlo späť do centra všetkého, čo robíme a ako komunikujeme s našimi zákazníkmi.“
Všetky príbehy sú inšpirované zákazníkmi, niektoré sú priamo z kuchyne dodávateľov, výrobcov a charitatívnych organizácií. Na kreatívnej časti kampane spolupracovala spoločnosť Ogilvy & Mather a mediálna agentúra MediaCom. Podpora novej kampane je naplánovaná do všetkých masovokomunikačných kanálov – televízie, rádia, tlače, na bilbordy, pre in-store a online médiá. Prvú televíznu reklamu vytvoril islandský režisér Arni Thor Jonsson.
Kampaň prebieha vo všetkých krajinách Európy, kde Tesco pôsobí.