Sociálna sieť Instagram predstavila novinku predaja prostredníctvom organických príspevkov už minulý rok. Mohli ju však využívať len e-commerce firmy v USA, takže to nemalo dosah na slovenský trh.
Teraz funkciu zavádza do ďalších ôsmich krajín, medzi nimi aj na Slovensko. Novinkou Insragram podporuje predaj priamo cez sociálnu sieť, čím používateľovi zjednoduší nákup a e-shopom zvýši objednávky.
Ako rozlíšite klasický príspevok od predajného?
Podľa ikony v ľavom dolnom rohu. Keď na ikonu kliknete, ukážu sa vám tagy príslušných produktov, ktoré si môžete kúpiť. Presný názov aj cena.
Po kliknutí na konkrétny jeden produkt otvoríte podrobnosti a ďalšie ponúkané produkty. Pod obrázkom je tlačidlo „Kúpiť“ a ďalej nákup dokončíte priamo na e-shope značky.
Ak by ste chceli vytvoriť takýto predajný post, stačí na fotke otagovať produkt tak, ako keď tagujete osoby.