Súčasťou súťaže o najkreatívnejšiu reklamu na Slovensku Zlatý klinec je aj národné kolo súťaže Young Lions Slovakia. Do súťaže sa môžu zapojiť dvojčlenné tímy mladých kreatívcov do 30 rokov, pričom výhrou je pre nich postup do medzinárodného kola Young Lions na najvýznamnejší reklamný festival Cannes Lions do Cannes. Kým minulý týždeň organizátori prezradili zadanie pre kategóriu PR, dnes ráno odtajnili zadania pre kategórie Film a Marketers.
Patrónom oboch kategórií je pre tento rok VÚB banka, ktorá vybrala aj zadanie pre obe kategórie. Záujemcom prezradil brief Slavo Danko z agentúry Istropolitana Ogilvy. A takéto je zadanie pre kategóriu Film:
Organizátori zároveň zverejnili zadanie pre kategóriu Marketers:
Podmienkou súťaže Young Lions Slovakia je, aby dvojčlenné tímy boli zložené z profesionálov do 30 rokov (narodení 22. júna 1987 a neskôr). V prípade, že máte záujem prihlásiť sa, môžete sa registrovať tu najneskôr do 48 hodín od vyhlásenia témy v Kategórii Film a Marketers, čo bolo dnes (utorok) o deviatej ráno. Je to zároveň deadline pre odoslanie súťažnej práce.
Prihlásené tímy majú 48 hodín na vypracovanie zadania. Zo všetkých odovzdaných prác odborná porota vyberie tie, ktoré postúpia na shortlist. Zoznam shortlistov bude zverejnený v pondelok 21. mája.
Prvé tri tímy svoje práce odprezentujú priamo pred odbornou porotou počas konferenčnej časti Zlatého klinca v štvrtok 24. mája (platí pre kategórie PR, Film, Marketers a Media). Víťazi budú vyhlásení ešte v ten večer.
Víťazné tímy pocestujú na najväčší reklamný festival Cannes Lions (18. - 22. júna 2018), kde budú reprezentovať Slovensko v medzinárodnom kole Young Lions 2018 v danej kategórii. Cestu, ubytovanie i vstupenky na festival hradia organizátori súťaže Klub reklamných agentúr Slovenska, ADC Slovensko a odborný mesačník Stratégie a tiež partneri súťaže Tatra Banka, Slovak Telekom, O2, VÚB banka, Orange, Asociácia mediálnych agentúr, Isifa, Shutterstock a SITA.
Ďalšie zadania v jednotlivých kategóriách budú zverejnené takto:
2.5. Print
9.5. Design a Media
14.5. Digital