Ľudstvo má vraj od nepamäti potrebu komentovať pitie kávy. Agentúra Zaraguza sa rozhodla v kampani pre Popradskú kávu na to poukázať a povedať dosť deleniu sa na takých a hentakých kávičkárov.
„Insightom najnovšej kampane Popradskej kávy bolo to, že žijeme v dobe sociálnych bublín a táborov. Delíme sa na tých našich a tých druhých. Na konšpirátorov a slniečkárov. Na jáblčkarov a androidistov. Ako by ste nemohli mať radi Star Wars aj Star Trek. Vidíme tiež, že na sociálnych sieťach pribúdajú komentáre zosmiešňujúce tých, čo pijú kávu inak ako my. Preto sme sa rozhodli namiesto klasickej kampane na kávu, kde by sa komunikovala chuť, kvalita a ďalšie klišé kategórie, urobiť kampaň o tolerancii,“ hovorí o novinke CEO Martin Blaško.
V spote s názvom Tajomstvo pravého kávičkara sa nájde určite väčšina komentátorov.
Vizitka kampane
Creative director: Michal Pastier
Creative team leader: Milan Maly
Senior Copywriter: Jaro Vigh
Strategy & Media: Juraj Pobjecky, Pali Kruty
Social media: Simona Turkova
Account: Marian Zahorec, Jarka Huljakova
Produkcia: Hitchhiker Films
Réžia: Pepe Ehrenberger